Hi @Marcus1 en anderen,
Voorop gesteld wat ik eerder ook aangaf: Ik snap ontzettend goed dat er klaar mee bent en het gevoel hebt dat het nergens serieus wordt genomen. Je topic is al in oktober gestart en er is nog geen definitieve oplossing. Dat neemt echter niet weg dat als we aangeven dat we hiermee bezig zijn, dat zo is.
In eerste instantie werd gewezen naar ING, maar daar bleek de oorzaak niet vandaan te komen. We konden het tevens niet reproduceren. Om niet in herhaling te vallen en weer bij ING uit te komen, blijven wij actief vragen naar voorbeelden. Zowel individuele voorbeelden als specifieke websites en apps. Dat is niet om te ontmoedigen, dat is om nog beter de impact in kaart te brengen. De onderzoeken lopen hier nog steeds naar.
@lonnie2205
De reden dat we vragen naar je eigen gegevens is om alles te kunnen en mogen koppelen aan je klantgegevens. Daarvoor is extra klantverificatie nodig. Als je dat liever niet wil, is dat ook geen enkel probleem. Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen, dank je!