Hi @Josoetgebrook
Zeker te begrijpen maar om dan gelijk te melden dat ik bij Vodafone werk is onzin. Dit is een klanten helpen klanten community, dat er ook mensen van Vodafone langs komen om te helpen, is alleen maar fijn en handig. Maar dit is, net zoals de Community van Ziggo, een klanten helpen klanten community en dan krijg je een reactie van klanten. Daarnaast zijn de mensen van Vodafone hier niet elke dag op aanwezig, zeker in het weekend niet, en dan is het toch leuk als er klanten zijn die helpen. Aangezien er niet zoveel klanten zijn die graag helpen, en ik wel, kom ik voor 90% met een goed antwoord en waar mensen heel blij mee zijn dat ze geholpen zijn (klein gebaar, groot plezier - om even op je laatste zin te komen). Het zijn soms kleine dingen en daarmee zijn de mensen blij. Als het dingen zijn waarmee mensen niet geholpen zijn dan ben ik direct maar werkzaam bij Vodafone en snap ik er niets van. Prima natuurlijk, maar verwacht geen grote probleem oplossingen van de moderatoren van Vodafone hier op de community. Deze mensen kunnen ook niets anders doen dan jullie bevindingen door te geven aan de juiste afdeling en ze moeten daar op antwoord wachten en geven het antwoord van die afdeling weer door hier op de community. Mocht dit dan niet het juiste zijn dan kan ik daar niet zoveel aan doen, en de moderatoren hier ook niet.
Kijk, mensen mogen van mij best het idee hebben dat ik bij Vodafone werk, maar ga mij niet de schuld geven dat ik dingen verdoezel of juist achter hou zodat de klanten niet verder kunnen. Nogmaals, ik ben niet werkzaam bij Vodafone, dit is een klanten helpen klanten community, en ja ik als Super Expert heb wel een kortere lijn met Vodafone, maar dat wil nog niet zeggen dat ze me alles kunnen vertellen. Zeker niet als ze het zelf ook niet weten, of bericht krijgen dat het zo is zoals het is, en dat laat ik dan ook weten. Het is mijn vrije tijd, ik help graag mensen.
Het is goed zo, ik laat het hier nu bij op deze topic en wens iedereen, die hier een probleem mee heeft, dat ze snel geholpen worden en dat het allemaal weer gaat werken.