Dat hoeft toch niet aan Vodafone te liggen. Het kan toch ook zijn dat ING in z’n app iets niet goed heeft staan om te communiceren met Vodafone? Ja, je kan het ook omdraaien natuurlijk.
Daarnaast, ik heb nu een iPhone en geen last hiermee. Maar ik heb wel problemen met het inloggen als ik ergens een DigiD moet gebruiken. Eerst dacht ik ook, dat komt door Vodafone. Maar wat blijkt nu, iPhone (Apple) heeft een eigen VPN aangemaakt zodat iemand niet te volgen is. En wat blijkt, als dat aan staat werkt de app van DigiD niet, en meerdere. Dus ja, kan ik wel de schuld geven aan Vodafone, maar met goed zoeken ben ik er dus achter dat het aan Apple ligt! Zeg het maar, het is erg vervelend natuurlijk, maar soms ook lastig uit te vinden wat het is.
Bij mij is het nu een vinkje weghalen bij de instellingen en ik kan DigiD gebruiken, daarna zet ik het vinkje weer aan. Lastig wel en ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen.