Hallo Steven,
Gelukkig ben ik zelf niet van de trap gevallen en hoef niet te herstellen.
Ik heb de netwerk-check in de afgelopen weken al een aantal keer doorlopen. Naar aanleiding hiervan zijn 2 incidenten aangemaakt.
Melding 10708760: via een sms ontving ik het bericht dat mijn toestel de instellingen niet opslaat. Dit zou een Motorola-issue zijn en moest ik bij hen aanmelden. Ook zou ik een ander toestel kunnen proberen. De melding werd zonder verdere toelichting afgesloten. Motorola ontkende dat bij hen een probleem was en verwees naar ING. Ik heb een ander toestel geprobeerd (zie vorig bericht) en dat heeft niet geholpen.
Melding 10738883: via email kreeg ik het verzoek om een kruistest te doen (zie vorig bericht). Toen ik verslag hiervan wilde doen bij de opmerkingen van mijn melding bleek dat deze afgesloten was. Ik heb maar nieuwe melding(en) aangemaakt met hierin mijn reactie n.a.v. de kruistest.
Is het normaal dat een melding wordt afgesloten terwijl het probleem nog niet is opgelost?
Overigens staat nu bij de melding: Je ontvangt updates over dit ticket via None. Dit lijkt op geen update of begrijp ik dit niet goed ?!?
Een melding bij ING heb ik weken geleden al ingediend. Zij hebben het probleem ook nog niet kunnen oplossen. Ik vraag me ook af of het probleem wel daar ligt. Als ik de Vodafone-sim vervang door een T-mobile-sim heb ik geen problemen met de ING-app (zie vorig bericht).
Ik heb overigens geen verzoek van je ontvangen om gegevens te sturen. Is het nog zinvol dat jij een melding indient met mijn gegevens? Ik heb zelf al meldingen uitstaan bij Vodafone.