Mevr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Motorola | Vodafone 4G problemen met ING en DigiD

Ik ben al de hele avond bezig met het proberen op te lossen van mijn netwerkverbinding bij overheid webpagina's zoals DigiD, MijnOverheid app en ING internetbankieren.

Ik ben deze maand overgestapt naar Vodafone en op de één of andere manier doet mijn internet het niet in combinatie met deze apps en browsers.

Ik zie meerdere blogs hierover, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt continu aangegeven dat de fout bij ING ligt, echter is dit niet het geval.

Het probleem komt namelijk niet alleen daar voor maar bij meerdere apps.

Alle stappen in voorgaande blogs werken gewoon weg niet.

 

Ik heb in de twee weken dat ik klant ben alleen maar negatief contact en problemen ervaren.

Ik heb erg spijt van mijn keuze voor deze provider maar zit er helaas een jaar aan vast.

Ik heb een Motorola G8 Power en ik sta er op dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost vanuit Vodafone.

In tijden als deze kan je niet meer zonder internet bankieren en je DigiD heb je nodig voor eventuele Coronapas en alle belangrijke zaken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Peter-Klarta 
Kijk even op de andere topic, ik heb deze al eerder aangegeven. Want er is al een langere topic open waar je informatie op krijgt. 

En advies, je hoeft niet op meerdere plekken te melden. Dit maakt het een beetje onoverzichtelijk ☺️

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mevr 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend dat dit probleem nog altijd actief is. Ik heb mij laten vertellen dat het iets met beveiliging te maken heeft waarmee ING, Motorola en Vodafone een probleem mee hebben. Of dit ook daadwerkelijk is, kan ik niet met 100% zeggen, daarvoor zit ik niet voldoende bij het vuur. Het is en blijft een vervelend probleem en als je er echt flinke klachten over hebt dan zou ik het klachten formulier invullen bij Vodafone en aan te geven dat je toch graag je abonnement wil opzeggen. Dit is natuurlijk wel een gegronde reden, waarmee ik hoop dat Vodafone je dan alsnog de keuze geeft om weer weg te gaan?! Uiteraard weet ik niet of ze dit ook gaan doen, maar je kan het proberen. Zeker omdat je net klant bent geworden. 

Al hoewel het toch een heel lastig iets blijft en hoop dat de betreffende bedrijven samen eens rond de tafel gaan. 

Goof

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem met mijn moto Edge, ik heb vandaag 21/1/2022 contact gehad met ING  en die vertelde mij dat Motorola hier aan werkt. Duidelijk weer van kastje naar de muur, want Vodafone vertelde mij dat het aan ING ligt. Daar sta je dan als gebruiker weer gewoon machteloos.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Goof 
Er is al een andere topic geopend met veel informatie erin. Volg aub dat topic en stel daar je vragen. Dan houden we het een beetje bij elkaar. Bedankt! 

Peter-Klarta

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede avond

Heb het zelfde proplem via de wifi thuis, wifi hotspot andere provider en via een andere toestel werkt het wel.

Alleen werkt het ook niet via hotpot op een andere toestel met vodafone prepaid. Op het toestel Sony Xperia Z5 werkt het wel weer.

Het het hele vremde is dat het ook direct op het vodafone netwerk via roaming in duitsland werkt, was net dit weekend geweest.

Aan allemal waran ligt dit vremde proplem dat het hier in Nederland niet werkt

Peter Klarta

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Peter-Klarta 
Kijk even op de andere topic, ik heb deze al eerder aangegeven. Want er is al een langere topic open waar je informatie op krijgt. 

En advies, je hoeft niet op meerdere plekken te melden. Dit maakt het een beetje onoverzichtelijk ☺️

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic