M4rc3lv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Moet je de geactiveerde nieuwe micro simkaart meteen inzetten?

Ik heb nu een grote simkaart. Ik ga die inruilen tegen een micro simkaart omdat ik een nieuwe telefoon heb.

Mijn vraag: kan ik nadat ik de reeds geactiveerde micro simkaart bij een Vodafonewinkel heb gehaald deze eerst nog een paar dagen bewaren? Ik wil eerst nog een paar dagen mijn oude telefoon met de oude grote simkaart gebruiken en daarna pas de micro simkaart. Maar ik wil de microsimkaart wel alvast in huis hebben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
M4rc3lv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
OK, bedankt. Dan is het dus eenvoudiger om de micro simkaart via de klantenservice te bestellen. Want dan krijg je een niet-geactiveerde kaart en kun je hem wanneer je zelf wilt (telefonisch) activeren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hey M4rc3lv,

Als het goed is doet maar 1 kaart het.
Of de grote of de micro.. Als de micro is geativeerd doet die grote het niet meer, als je hem nog moet activeren kan je wachten tot je hem echt nodig hebt. In de Vodafonewinkel wordt je kaart, als het goed is, al geactiveerd.
M4rc3lv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
OK, bedankt. Dan is het dus eenvoudiger om de micro simkaart via de klantenservice te bestellen. Want dan krijg je een niet-geactiveerde kaart en kun je hem wanneer je zelf wilt (telefonisch) activeren.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Klopt helemaal 🙂
Succes ermee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic