Eldert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Moeder met hersenbloeding abonnement opzeggen onmogelijk

Mijn moeder heeft een hersenbloeding gehad en heeft daar afasie aan over gehouden. Ze is niet in staat om haar zaken te regelen.
Mijn moeder heeft 12 jaar of misschien wel langer geleden een abonnement op een mini laptop met mobiel internet genomen van 23 euro. Een van de eerste types van mobiel internet..
Het internet abonnement waar ze al 10 jaar geen gebruik meer van maakt en al een paar keer voor haar bloeding heeft proberen op te zeggen. Telkens wordt gezegt dat ze dat ze dat alleen een bepaalde tijd voor het aflopen van contract kan doen. En die laptop waar windows xp op staat (wordt niet eens meer geupdate) en dat ding is nu zo verdomd traag! Zwaar verouderd dus. Nooit tussentijds een aanbieding of iets gehad van Vodafone...

Vodafone, HOE KOMEN WE ZO SNEL MOGELIJK VAN JULLIE AF?
Het is nu toch zo dat je maandelijks kunt opzeggen?

telefonisch wordt gezegd via myvodafone, lastig als er geen telnr aan dat abonnement is gekoppeld! Het is een internetabonnement van een laptop.
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Eldert,

Allereerst sterkte en beterschap gewenst voor je moeder en jullie allen.

Dit soort zaken zijn natuurlijk een bijzaak als het om gezondheid gaat maar toch wil je het goed regelen. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat het vervelend is als het niet gaat zoals het hoort.

Ik zal even voor je kijken hoe we dit het beste voor jullie kunnen oplossen. Je hoort morgen van me.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb het even voor je nagevraagd Eldert, je kunt dit het beste schriftelijk doen waarin je de situatie kunt uitleggen zodat je alvast het contract kunt opzeggen. Houd er wel rekening mee dat het contract pas aan het einde van de contracttermijn kan worden opgezegd. Op de volgende pagina vind je het formulier om op te zeggen: http://voda.fo/ne/b6uya
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic