dushibuddy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Moe van My Vodafone

Ik ben inmiddels moe van alle telefoontjes.. een paar chats.. ik heb al tijden het probleem dat ik mijn internet verbruik niet meer kan zien op My Vodafone. Verschillende medewerkers aan de telefoon gehad die steeds weer wat anders vertellen.. wat op zich al vreemd is.. en het probleem wordt niet opgelost.. ook wat betreft het chatten. Ik kan niet chatten. Wanneer ik ook maar probeer te chatten. Ik krijg meteen de melding dat het te druk is en of ik later nog eens terug kom. Zelfs midden in de nacht!!! Ik wordt nu sinds kort wanneer ik in My Vodafone op tegoed klik ook nog eens automatisch doorgesluisd naar de internetpagina van Vodafone.. dubbelop verbruik..joepie.. ik wil dit niet maar ook dat is blijkbaar niet op te lossen... er gaat steeeeeeds meer mis... en oplossingen komen er blijkbaar niet.. ook geen duidelijke antwoorden. Ik was altijd zo blij met Vodafone.. maar sinds een paar maand kan ik eigenlijk weinig positiefs meer melden helaas...
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt dat het niet in te zien is via de app. Ik raad je dan ook aan om een case aan te laten maken voor de technische dienst. De melding dat het druk is op de chat(ook snachts) is omdat er dan veel mensen een chat willen beginnen. Hierin kan ik je alleen adviseren om of op het ander moment te proberen of via fb, Twitter of door te bellen je vraag te stellen. Mijn collega's van de chat proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
dushibuddy, is het nog gelukt via de klantenservice?
dushibuddy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee...
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je ook al een van de andere kanalen geprobeerd?
dushibuddy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bellen heb ik nu al meerdere keren gedaan... en steeds andere antwoorden en kom niet verder. Twitter gebruik ik niet... facebook wel ..maar wat zou ik via facebook kunnen dan...???
Anonymous
Niet van toepassing
Het issue uitleggen op de fb pagina van Vodafone. Mijn collega's van daar kunnen wel in de systemen.
dushibuddy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik inmiddels gedaan... met alleen het antwoord dat ze daar mee bezig zijn en dat een kleine groep mensen hier last van hebben... op de playstore staan ook heel veel klachten hierover
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi dushibuddy!

Als er een case aangemaakt is voor onze technische afdeling, hoort daar inderdaad een doorlooptijd bij. We zijn er in ieder geval mee bezig en zodra we een oplossing hebben, wordt er contact met jou opgenomen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic