Maria-R

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobile werkt niet goed

Ik heb bij jullie een galaxy s20 gekocht. Het werkt helemaal niet goed. De verbinding met internet werkt heel vaak niet (met wifi en zonder wifi). Wifi bij ons werkt helemaal prima en niemand thuis heeft er last van, alleen maar ik. Conference call is moelijk omdat de beeld helemaal wazig is, Hoe kunnen we dit oplossen? Ik betaal nog de toestel en ben helemaal niet tevreden. Vrienden van mij hebben zelfde telefoon en werkt goed. Ik denk dat het aan mijn mobile ligt die waarschijnlijk defect is. Alvast bedankt. Mvg, Maria

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @Maria-R,

Welkom op de Community van Vodafone. 
Ik kan me voorstellen dat dit geen fijne ervaring is met je nieuwe telefoon.
Het kan verschilende oorzaken hebben waarom de verbinding niet correct werkt (met het netwerk en wifi).

Netwerk:
Hoe lang heb je het toestel al? Heb je daarbij een nieuwe simkaart gekregen en geactiveerd? 
Heb je al eens de netwerkinstellingen gecontroleerd van het netwerk?
Zijn er storingen of werkzaamheden in jouw omgeving?
Werkt een andere simkaart in jouw toestel wel correct? Werkt jouw simkaart in een ander toestel wel?
 

Wifi:
Speelt het probleem met de wifi alleen thuis? 
Ervaar je dit ook met andere wifi netwerken?

Heb je het wifi netwerk al eens vergeten en opnieuw gekoppeld? 
 

Maria-R
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je snelle reactie. 

Ik heb de mobiele in augustus gekocht. Het werkt niet goed sinds enkele maanden geleden maar ik had nooit tijd om eraan aandacht te besteden. Maar nu vind ik stom om niet te zeggen omdat het redelijk nieuw is en ik betaal het.

Simkaart was niet nieuw maar werkt prima of dat lijkt. 

Netwerkinstelling gecontroleerd. 

Er zijn ook geen storingen.

Iedereen thuis kan van internet goed genieten, netwerk en wifi behalve ik die problemen heb.

Ik kom uit Spanje en doet vaak video call met mijn familie. Ze zeggen altijd dat ik helemaal wazig wordt gezien. Als ik een video opnam is er geen probleem ik bedoel, het wordt prima opgenomen. 

 

Wifi: 

Er is geen probleem hier.

 

Bedankt!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je alleen problemen met het bellen van je familieleden (videocall), zoja welke app? 
Of ervaar je ook nog andere problemen. 
Werkt de simkaart in een ander toestel wel met videocall? En wat gebeurt er als een andere simkaart in jouw toestel zit?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Had je mijn reactie nog gezien of is het inmiddels opgelost @Maria-R

Maria-R
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steven.

 

Ik heb geen tijd gehad om te reageren. Sorry. Het probleem is nog niet opgelost. Ik heb de simkaart niet geprobeerd in andere toestet.

De belangrijkste problemen zijn: Mijn mobiel wordt niet verbonden aan wifi. Niet thuis maar ook niet buiten waar wifi beschikbaar kan zijn. Min man heeft geen probleem met thuisnetwerk. Bezoekers die ervan gebruik maken ook niet.  Dus het ligt niet aan mijn wifi, 

Mijn camera doet het niet goed als ik videocall doet met mensen (familie of niet). Beeld is duizelig.

Af en toe gebeurt me ook dat als de telefoon gaat kan ik niet altijd ophangen want de mobiel reageert af en toe niet.

Bedankt,

Mariola

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Maakt niks uit! Jammer om te lezen dat je dit probleem nog steeds hebt. Om te achterhalen waaraan het ligt, heb ik nog een paar vragen.
- Ervaar je dit issue ook met andere wifi netwerken?

- Heb je het wifi netwerk al eens vergeten en opnieuw gekoppeld? 
- Welke app gebruik je om video te bellen?
- Ervaar je ook problemen met andere apps en de verbinding? 

Wat je zou kunnen proberen, is het toestel terug te zetten via de fabrieksinstellingen. Voor dat je dit doet, raad ik aan om een back up van het toestel te maken. Hierdoor raak je geen gegevens kwijt.  Mocht dit niet helpen, raad ik aan om het toestel ter reparatie aan te bieden @Maria-R

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het probleem kunnen oplossen door het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen of heb je het toestel toch ter reparatie aangeboden @Maria-R?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic