Nacho

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobile protect

Hoe kan ik mobile protect 6-cijferige code resetten als ik geen email krijg om dit te doen? Toestel kan dus in de prullebak nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Nacho
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via deze Community kan Vodafone geen individuele cases behandelen. Ik je enkel algemene informatie geven.
De pin code van Mobile Protect is een 6 cijferige code (datum?).

Als je via Facebook, Twitter of telefonisch contact opneemt, dan kan Vodafone je verder helpen hiermee, eventueel de code resetten als je hem echt niet meer weet.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Nacho
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via deze Community kan Vodafone geen individuele cases behandelen. Ik je enkel algemene informatie geven.
De pin code van Mobile Protect is een 6 cijferige code (datum?).

Als je via Facebook, Twitter of telefonisch contact opneemt, dan kan Vodafone je verder helpen hiermee, eventueel de code resetten als je hem echt niet meer weet.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt.
Nacho
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie @energieboy, maar dit had ik al gelezen. Het gaat mij er om dat er staat dat je je code kunt resetten via de knop 'code vergeten' o.i.d. en dat er dan een email gestuurd zou worden. Ik krijg echter geen email, dus hoe moet ik dan de code restten die ik echt niet meer weet. Gokken lijkt me niet echt zinvol met een miljoen mogelijke combinaties....... Ik snap gewoon niet hoe het kan dat er geen email gestuurd wordt. Prima dat mobile protect gestopt is of zoiets, maar je kunt het niet maken om dan het, lijkt mij pc gestuurd simpel dingetje, automatisch versturen van een email, uit te zetten. Snap ik niet. Dan maar mensen duur laten bellen naar vodafone weer? en minuten lang in de wacht? Geen zin in, das dus mobiel in prullenbak.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Als je naar de klantenservice van Vodafone belt dan betaal je geen duur nummer hoor, het is gratis vanaf een Vodafone abonnement (goed, jij kan nu niet bellen maar misschien iemand in de omgeving die ook Vodafone heeft?) Je kan ook een chat starten en praten met de klantenservice.

Daarnaast is het mogelijk om een privé bericht te sturen naar Vodafone via Twitter en/of Facebook.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad @Nacho?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie meer volgt, zal het topic gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic