App_gebruiker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobile protect

Op de vodafone website wordt geadviseerd gps uit te schakelen wanneer je onderweg bent, om je accu te sparen. Mobile protect vraagt echter je gps aan te houden. Wat raad vodafone nu eigenlijk aan? Heeft mobile protect een active gps nodig?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi@app gebruiker

Onderweg zijn is een ruim begrip, ligt eraan met welk vervoermiddel en wanneer.
Wanneer je de telefoon intensief hebt gebruikt gedurende de dag dan zou een autolader misschien zinvol kunnen zijn
Maar om dat te beoordelen lijkt me dat het beste om door jou persoonlijk te laten doen.
En anders bestaat er ook een handige powerbank.... Heel erg bekend bij muziekfestivalbezoekers.
Voor de duidelijkheid... ik ben net als jij een forumbezoeker...

Groet,
Friesian

Bekijk in context

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @App_gebruiker
Het is inderdaad een afweging die je moet maken in dezen.
Sommige Apps en diensten hebben GPS nodig als je van alle opties gebruik wil maken. Bij Mobile Protect is dat ook het geval.

Het klopt dat GPS van invloed is op de accuduur, het verschil in vermogen bij wel /niet gebruik van GPS is echter niet zo heel erg groot.

Groetjes, Per
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi@app gebruiker

Onderweg zijn is een ruim begrip, ligt eraan met welk vervoermiddel en wanneer.
Wanneer je de telefoon intensief hebt gebruikt gedurende de dag dan zou een autolader misschien zinvol kunnen zijn
Maar om dat te beoordelen lijkt me dat het beste om door jou persoonlijk te laten doen.
En anders bestaat er ook een handige powerbank.... Heel erg bekend bij muziekfestivalbezoekers.
Voor de duidelijkheid... ik ben net als jij een forumbezoeker...

Groet,
Friesian
App_gebruiker
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus: Ja mobile protect heeft een active gps functie nodig.
Of je hem aanhoud, en dus mobile protect goed wil gebruiken, is je eigen afweging.
GPS gebruikt relatief weinig stroom.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic