Jan1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobile protect ontgrendelen voor ex klant (3 uur)

Nadat ik de SIM kaart van de nieuwe provider in het toestel gestopt had kreeg ik het ´Je toestel is vergrendeld´ scherm van Mobile project. Nieuwe PIN aangevraagd, werkt niet. Toestel restetten vanaf de email werkt niet. SIM van Vodafone in het toestel tereuggezet, zelfde probleem, abbonement is vandaag afgelopen.

Hoe krijg ik mijn toestel terug?

Overigens jammer dat Vodafone niet gewaarschuuwd heeft voor dit bekende probleem en dat elke toegang tot telefonische support ook onmiddelijk onmogelijk gemaakt is.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Het beste kun je het volgende doen:
-bel met een ander toestel de klantenservice (zie www.vodafone.nl/support/contact)
-begin een chat gesprek, mijn collega's daar kunnen je ook verder helpen.
-post een fb bericht. Mijn collega's gaan daarna over op privé berichten om je verder hiermee te helpen.
Vanuit hier kan ik hierin helaas niks voor je betekenen omdat wij niet in de systemen kunnen. Dit heeft er mee te maken dat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld omdat hier ook door andere forumgebruikers wordt gereageerd.
Jan1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de ractie, fijn dat er iemand reageert. Ik heb her probleem inmiddels opgelost, ik heb de sofware opnieuw geladen op de telefoon. Dit geeft overigens wel aan dat de bescherming van Mobile Protect vrijwel geen toegevoegde waarde heeft.
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt inderdaad ook een reset doen maar dan loop je het risico dat je alles kwijt bent, indien er geen back-up is gemaakt.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Jan1 , fijn dat het inmiddels al opgelost is! We zullen dit topic over 48 uur sluiten, je kunt er dan niet meer op reageren.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic