Mooni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile protect Pincode vergeten

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
184 Reacties 184
Rikus72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dank jullie wel, het is geregeld.
Anonymous
Niet van toepassing
top, goed om te horen
itzzbass

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb laats mijn telefoon laten vallen toen wauw ik de samsung 3 [ mijn oude telefoon ] gaan gebruiken alleen toen?
kwam er vodafone protect, en er stond [Your device is locked] en ik moet een 6 cijferige pin code intoetsen alleen niemand weet wat die pin is :8 Kun jullie mij zo snel mogelijk helpen?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan dien je contact op te nemen met de klantenservice
Zorg er wel voor dat er een werkende simkaart inzit. Tevens dien je het klantnummer bij de hand te houden.

keesdehoon

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb net nieuwe simkaart in mijn Samsung gedaan ivm nieuw abonnement.
krijg nu echter dat mijn toestel is vergrendeld door mobile project en moet oincode invoeren, echter heb niet/weet niet meer.zegt dat er mail naar mij gmail is verzonden, echter ook niets ontvangen,
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes


Ik heb jouw bericht verplaatst naar het topic: Mobile Protect Pincode vergeten.
In dit topic staan ook tips en adviezen over hoe te handelen bij het zoekraken van de zes-cijferige PIN-code van Vodafone Mobile Protect. Lees dit topic dus grondig en intensief door.

Succes!

Netwerker
keesdehoon

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dank je, maar hoe kom ik daar?
keesdehoon

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb ook het probleem dat als ik aangeef pincode ben vergetren zegt dat instructies verzonden zijn naar mijn gmail, daar krijg ik echter niets binnen
keesdehoon

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
probleem is opgelost, ben op oude computer in oude mail gaan kijken, daar stond nog mail van protect met pincode.
dank voor je inspanningen
Anonymous
Niet van toepassing
goed om te lezen dat het opgelost is
keesdehoon

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedeavond, inderdaad is vergrendeling opgelost echter nieuw probleem. Heb de nieuwe simkaart in de telefoon, kan echter geen netwerk vinden. als ik op de site kijk staat er geen simkaart voor mij om te activeren, zou dus geactiveerd moeten zijn verzonden (heb nieuwe simkaart gekregen ivm verlengen avonnement met sim-only)
Anonymous
Niet van toepassing
Een simkaart wordt nooit geactiveerd opgestuurd
Dit is omdat mocht de simkaart verkeerd terecht komen dat niet iemand anders er gebruik van kan maken.
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen de simkaart activeren. Zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt en geef dan ook aan dat het niet mogelijk is om een simkaart te activeren via my Vodafone.
kalfics

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben opeens door protect tijdens belangrijke spoed vergadering buiten gesloten alle telefoonnummers in telefoon kom er niet in code was simpel 6 nullen . niks nu vergadering afgekapt en klus kwijt . zelfs alarmnummer niet mogelijk .
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat is inderdaad vervelend. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zorg ervoor dat je het klantnummer bij de hand hebt. De klantenservice kan de pincode resetten voor je.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@kalfics is het nog gelukt?
DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Ik heb het volgende probleem.
Mijn GSM valt al een week lang, zeker tien keer per dag in de Protect modus. Ik moet dan steeds mijn Protect pincode intoetsen. Dit lukt allemaal wel, maar ik krijg bijna altijd de melding dat er geen simkaart in de GSM zit, en kan dus steeds niet bellen enzo... ik zit nu via Wi-Fi op dit forum.
Soms na een half uurtje ofzo, vraagt de telefoon om de pincode van de simkaart en dan doet ie alles weer.
Ik heb de simkaart al eruit en erin gedaan, simkaart ziet er ook goed uit.
Het enige dat veranderd is, is dat ik de GSM geüpdatet heb naar Android 6.0 Marshmallow. Dit was ook ongeveer een week geleden.
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik doen??
DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zie dat mijn probleem niet hiertussen thuis hoort, ik ben namelijk niet mijn Protect pin vergeten... ik heb de vraag ook ergens anders gepost.
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan aan 3 dingen liggen , je toestel, de simkaart en mobile protect.
Verwijder eens mobile protest om te zien of het dan nog speelt. Is het mobile protect niet dan kun je hem opnieuw installeren.
Daarna om het zekere voor het onzekere te nemen raad ik je aan om een sim swap te doen. Dit kun je aanvragen in een Vodafone winkel. Mijn collega's daar ruilen dan meteen de simkaart om. Zorg er wel voor dat je een geldig ID bij je hebt. Tevens leg ze ook de situatie uit.
Is het niet de simkaart dan is het je toestel. Je zou hem eens terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet daarbij niet een back-up te maken van je toestel. Werkt het dan nog niet dan ben ik bang dat er iets mis is met de simkaart reader. Dan dient het toestel gerepareerd te worden.
DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor het antwoord. Ik ga nu het een en ander uitproberen.
Hoe verwijder ik Protect? Bij instellingen/apps/Protect kan ik hem niet verwijderen...
Anonymous
Niet van toepassing
In de app zelf, onder de instellingen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic