Mooni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile protect Pincode vergeten

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
184 Reacties 184
Munifex

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
marc steven , ik heb het inderdaad zo opgelost. Via een "hard reset". Dank voor jullie hulp
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het opgelost is
MFJ-MUTSAERS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mobil Protect heeft mijn toestel vergrendeld.Moet een pincode hebben om te ontgrendelen,die heb ik niet.
Wat moet ik nu doen
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
MFJ-MUTSAERS,

Vervelend om te lezen dat je toestel vergrendeld is. Je kunt de pincode laten resetten door contact op te nemen met onze klantenservice. Zorg er dan wel voor dat de simkaart in het toestel zit en er een verbinding is met een bekend wifi-netwerk.
biance

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn telefoon is geblokkerd door mobile protect.Hoe kom ik achter het wachtwoord????
Mvg Biance
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Ben je het wachtwoord vergeten? Dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/ dan wordt en tijdelijk wachtwoord naar je opgestuurd zodat je het toestel weer kunt unlocken.

Laat je ons weten of het nog gelukt is?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
MFJ-MUTSAERS , biance , is het nog gelukt om de pincode van Mobile Protect te laten resetten?
ndmvanluxemburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn mobiel is net geblokkeerd met mobile protect en vraagt om een pincode.
Als ik kier voor optie e-mail versturen krijg ik geen e-mail op het genoemde e-mailadres en via de site kan ik hem ook niet activeren! Wie kan mij aub helpen?!!?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om in te bellen bij de klantenservice samen met je moeder en een klantnummer. Mijn collega's daar kunnen je ermee verder helpen
Sandra1976

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo hoe kan ik jullie vandaag bereiken, mijn telefoon is geblokkeerd
Sandra1976

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb al contact via facebook
Anonymous
Niet van toepassing
Mijn collega's daar zullen je verder helpen met de code van mobile protect. Laat je weten of het gelukt is
Sandra1976

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja is goed
Sandra1976

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is gelukt maar een email sturen als je je pincode kwijt bent werkt dus niet....
Anonymous
Niet van toepassing
Oké, krijg je een foutmelding of komt de email helemaal niet aan?
Sandra1976

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
er komt helemaal geen mail aan.....
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ga ik dit eens intern meenemen
dennis5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Help,

Mijn telefoon is geblokkeerd door Mobile Protect. Ik kan niet op mijn G-Mail kijken wat de nieuwe code is omdat ik alleen Gmail op mijn telefoon gebruik, die dus geblokkeerd is.

Graag zsm de blokkering opheffen en indien mogelijk contact met mij opnemen.

alvast bedankt.

Groet Dennis
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Vervelend dat je telefoon geblokkeerd is door mobile protect. Zoals je hierboven hebt kunnen lezen kunnen wij dit niet voor je oplossen. Hiervoor dien je contract op te nemen met de klantenservice. Zorg er voor dat je het klantnummer bij de hand hebt. Mobile protect springt aan zodra er een nieuwe simkaart wordt geplaatst of het toestel geen verbinding kan maken met het simkaartje.
dennis5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hi, 't is al opgelost... prima geholpen via de Live chat...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic