Mooni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile protect Pincode vergeten

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
184 Reacties 184
DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee hoor... nergens te vinden.
Bij instellingen kan ik kiezen uit :

Algemeen (pincode wijzigen, beveiligingsvragen)
Beveiligingsscan
Privacy
Batterij-optimalisatie
Telefoon beheren op afstand
Oproepen blokkeren
Webbeveiliging
Widget.

Dus nee, ik kan Protect niet zo maar verwijderen..
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hé , welke opties zie je allemaal als je bij Instellingen, Apps, Mobile Protect kijkt?
Hier zou de optie bij moeten staan op de app te verwijderen.
Groet, Rowie
DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Daar staan wel: Uitschakelen, Gedwongen Stoppen en Verwijderen, maar deze zijn niet bedienbaar en licht grijs van kleur...
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
@DragonTM Zit je dan wel in het juiste tabblad?
HTC zelf geeft namelijk het volgende aan op hun website:


  • Ga naar Instellingen en tik op Apps.
  • Veeg naar het tabblad Alle.
  • Tik op de app en tik op Uitschakelen.
Wellicht dat dit de oorzaak is van het niet kunnen uitschakelen van de app.
DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja natuurlijk zit ik in het juiste tabblad... ????
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
ik heb even de hulp ingeschakeld van 😄
Als je de app opent in Google Play Store, dan wordt er het volgende vermeld:

"Om de Vodafone Mobile Protect app te verwijderen, schakel je eerst de toestelbeheerrechten van Protect uit via Instellingen > Beveiliging > Apparaatbeheerders. Vervolgens kan je de Protect app via de gebruikelijke methode verwijderen"

Dus eerst dien je de instellingen te wijzigen via Instellingen > Beveiliging > Apparaatbeheerders.
Vervolgens kun je het alsnog via de gebruikelijke manier verwijderen of stopzetten.



DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, dat is gelukt.. Protect is nu uitgeschakeld en verwijderd, ik moest wel eerst de telefoon weer ontgrendelen met de Protect pincode..
Kijken of de simkaart nu gedetecteerd blijft...
Voor zover, bedankt.
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je ons weten of het geholpen heeft
DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik dacht ff dat het opgelost was... zeker een hele dag geen probleem gehad. Maar helaas, nu weer de melding geen simkaart. ????????
DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik me beter voel (ben op dit moment gevloerd door een fikse buikgriep????) ga ik voor de SIM-swap...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
DragonTM, beterschap! Maak voor dit aparte probleem wel een nieuw topic zodat het hier on-topic blijft 🙂 . Dit kan namelijk niet gerelateerd zijn aan Mobile Protect, helemaal niet nu Mobile Protect met succes is verwijderd.
Anonymous
Niet van toepassing
Das minder, beterschap!! Je zou er eventueel een kunnen bestellen alvast via de klantenservice. Deze is dan binnen een paar werkdagen bij je.
DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stukje plakband heeft me geholpen...

http://www.techwalls.com/no-sim-card-error-on-htc-one/

Nu al een paar dagen geen probleem meer gehad...

DragonTM

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had het niet moeten zeggen... nu weer melding geen sim...
Pfff
Anonymous
Niet van toepassing
Had je de nieuwe simkaart al besteld.....als ik het zo lees, dan denk ik eerder dat het aan het toestel ligt dan aan de simkaart.
Frank2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn telefoon is geblokeerd door mobile protect, ik krijg/heb geen code, wat nu??
Anonymous
Niet van toepassing
Neem hiervoor contact op met de klantenservice, zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt voor de verificatie
Mijn collega's kunnen hem resetten voor je.
Munifex

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb onlangs een mobiel gekocht van een oud vodafonegebruiker. Hij had vodafone protect op zijn mobiel. Als ik deze nu opstart krijg ik de blokkade van Vodafone protect in beeld. Ik heb de deblokkeercode van de vorige eigenaar van dit mobiel ontvangen, echter werkt deze niet, waarschijnlijk omdat de telefoon geen verbinding heeft met een datanetwerk, dat geeft de app ook aan als ik op "uw pincode vergeten" link druk. Ik heb een simkaart er in gedaan van een andere provider met toegang tot internet,maar dit wil niet baten. Sat moet ik doen?
Anonymous
Niet van toepassing
De vorige eigenaar dient in te bellen met klantnummer zodat mijn collega's hem kunnen resetten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Munifex , je kunt natuurlijk ook de fabrieksinstellingen terugzetten. Ik neem namelijk aan dat je de gegevens van de vorige gebruiker namelijk niet nodig hebt? Via Google kun je opzoeken hoe bij jouw telefoon de fabrieksinstellingen teruggezet kunnen worden via het opstartmenu.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic