Mooni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile protect Pincode vergeten

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
184 Reacties 184
sema

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
HELP PLEASE! Ik heb mijn telefoon hard nodig, maar kan niet opschieten zonder een telefoon.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @sema ,

1 berichtje is genoeg. Ik heb zojuist op je andere post gereageerd en zal deze op slot zetten.
Sahin66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet! Kunnen jullıe mıj zsm helpen. Groeten
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sahin66 ,

Dat kunnen wij helaas niet doen via het Forum omdat er enige privégegevens ervoor nodig zijn. Probeer eens even te kijken of je deze code via de Mail kunt ophalen en anders kun je en live chat openen, via www.vodafone.nl/support/contact/ vindt je meer info om contact op te nemen met de klantenservice.

EDIT: Je kunt je code ook resetten via MyVodafone!
winand

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn telefoon is vergrendeld door mobile protect.
hoe kan ik dit oplossen ??

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @winand ,

Je kunt dit oplossen via MyVodafone of door en code versturen naar je Mail. Mocht dit niet lukken kun je altijd contact opnemen met de 24/7 webcare crew, zij kunnen je ook en code toesturen.
PhilyvdB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik het wachtwoord van Mobile Protect, Contacten e.a. wijzigen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@PhilyvdB

Maartje schreef:

''Als je de code vergeten bent kun je deze resetten via je My Vodafone account. Het is dan wel belangrijk dat je toestel verbinding heeft met een Wi-Fi netwerk, anders kan de nieuwe code niet aankomen op je toestel.''
liestra1962

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede middag
ben mij wachtwoord van mobile protect vergeten.
kunt mij daarbij helpen.

Alvast bedankt

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je al geprobeerd om dit te wijzigen via My Vodafone?
suzan1603

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebeld met de servicedesk, een pincode gekregen en na 5 min zou deze aktief zijn, inmiddels een uur verder en heb nog 4 pogingen over.... word er een beetje moedeloos van. Via My Vodafone zie ik nergens de mogelijkheid tot ontgrendelen....
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @suzan1603 ,

Dat is niet de bedoeling! Heb je al contact gezocht via de chat misschien dat de live chat je wel de oplossing kan geven!
dnq

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Zojuist probeerde ik mij in te loggen op de Vodafone Mobile Protect app. Ik was mijn pincode vergeten, dus heb toen een mailtje met een tijdelijke code laten sturen. De tijdelijke pincode die ik gemaild kreeg werkt echter niet. In het mailtje staat verder dat ik met de tijdelijke code mijn telefoon kan ontgrendelen. Mijn telefoon is echter niet ontgrendeld, ik wil gewoon weer gebruik maken van Mobile Protect. Voer ik de code in, dan geeft de app de melding: "U was eerder geregistreerd met een ander PIN. Voer die pincode in."

Kan iemand mij helpen? Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @dnq ,

Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice dit is mogelijk via de chat of via andere kanalen. het werkt en stukken makkelijker dan via de mail, dit heb ik zelf ook gemerkt dat het via de mail lastiger gaat.

www.vodafone.nl/support/contact/
MillyH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn telefoon is ook vergrendeld met mobile protect, maar ik weet niet welke pincode ik in moet voeren. Kan ook geen mail verzenden om hem op te vragen.
MillyH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe krijg ik antwoord op mijn forum vragen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

We kunnen je via het Forum niet verder helpen met en interne vraag. Neem contact op met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/ je kunt bijvoorbeeld en tijdelijke code aanvragen via de chat.
Lindavermeulen8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn telefoon is nu ook weer voor de 2e keer vergrendeld. Hoe los ik dit op? Leuk en aardig dat je moet bellen, maar als je telefoon niet werkt kan dit niet. Dit forum vind ik nu ook niet oplossinggericht. Graag zsm hulp.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Mocht je het niet via de telefoon willen kun je nog altijd via de chat (kan soms erg druk zijn) of Twitter/Facebook je probleem uitleggen, dan zal de Webcare Crew je zo snel mogelijk helpen!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lindavermeulen8

Zoals je misschien op de site hebt gelezen is het forum ervoor bedoeld dat klanten elkaar kunnen helpen met vragen. Aangezien een andere klant jou niet kan helpen aan de code van jouw telefoon is je vraag dus ook niet geschikt voor op het forum. Daarom kun je in dit geval je vraag beter stellen aan de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic