Pet3r

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobile TV dataverbruik gratis maar toch van bundel af

Hoi.
Ik heb me gisteren aangemeld bij Mobile TV en heb meteen een wedstrijd gestreamd. Leuke aanbieding!
Het dataverbruik via de website zou mijn databundel niet verbruiken maar helaas, na verloop van tijd kreeg ik toch het sms'je dat mijn bundel bijna verbruikt is.
Op de website staat netjes dat ik me sinds 14/06 heb aangemeld.
Gaat er iets mis?
Kan ik over mijn bundel heengaan en wordt er later niets in rekening gebracht? Hoe kan ik dan zien hoeveel ik niet gratis verbruik?

BVD,

Peter
7 Reacties 7
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Ik vermoed dat de data pas morgen gecorrigeerd wordt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Er gaat inderdaad iets mis met de weergave van My Vodafone. In ons systeem zelf wordt de data niet berekend. Dit wordt op dit moment onderzocht. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je over je bundel gaat door Mobile TV, het wordt in ons systeem niet berekend. Hopelijk geeft My Vodafone het snel weer goed weer.
loulou

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb het tv abbo genomen.

als ik mijn internet van telefoon deel met mijn tablet en dan via de tablet naar voetbal kijk via de Vodafone app. Kan dat ook zonder internet mb's te verbruiken?

Ook ik ben veel data kwijt.
orion166

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zaterdag voetbal gekeken en volgens my vodafone ben ik bijna door mijn bundel heen.
Ik kan dus rustig verder tv kijken zonder mij zorgen te maken over mijn internetbundel?

Gr - Hans

robbie1984

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pfff ook ik heb me aangemeld. Super leuke actie. Maar nu ben ik bijna door mijn bundel heen! ! Is het bij jullie al opgelost? Hoop niet opeens door een fout van Vodafone door mijn bundel heen te zitten..
patje73

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem
Zit inmiddels 165 euro buiten mijn bundel...
Ik heb al meerdere keren contact gehad met Vodafone. ...
Er is nog geen oplossing maar ze vermoeden dat het gewoon verrekend word...
Ik ben er derhalve niet gerust op...
Mijn data is inmiddels geblokkeerd.....
Ook in mijn Vodafone app kon ik zowiezo al geen data verbruik vinden....
Heb inmiddels 1000 mb extra gekregen
Maar ook dat zie ik niet terug lopen....
En nu met die blokkade durf ik het niet meer terug aan te zetten.....
Maar gelukkig heb ik bewijs dat ik niet de enigste ben......
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Ik kreeg gisteravond deze SMS van Vodafone:


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic