Pret010

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobielnummer kwijt door vergeten op te waarderen

Goedendag,
heb mijn abb omgezet naar prepaid ivm zakelijke telefoon. Nu blijkt dat ik dat had moeten opwaarderen, vergeten helemaal niet bij stil gestaan. Ook geen bericht daarover gehad.
Nu ben ik mijn nummer kwijt en dat is toch wel vervelend omdat ik dit gebruikte bij bankzaken e.d.
Nu zou ik graag dit nummer terug willen hebben, dit blijkt niet mogelijk te zijn. Dit terwijl nummer nog niet in gebruik is.
Heeft/weet iemand een oplossing voor mij?

met vriendelijke groet, Peter
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Pret010 ,

Ik ben bang dat het helaas niet meer mogelijk is om je telefoon nummer op te halen, omdat je te lang niet hebt opgewaardeerd.

Nummers worden niet per direct in gebruik genomen, eigenlijk gaan nummers hun eigen cyclus door en dat kan zekere maanden maar ook jaren duren voordat het nummer weer in de lucht is en klaar staat voor gebruik. In dit geval is gebruik maken van een nieuw nummer je beste optie.

Succes!

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Pret010 ,

Ik ben bang dat het helaas niet meer mogelijk is om je telefoon nummer op te halen, omdat je te lang niet hebt opgewaardeerd.

Nummers worden niet per direct in gebruik genomen, eigenlijk gaan nummers hun eigen cyclus door en dat kan zekere maanden maar ook jaren duren voordat het nummer weer in de lucht is en klaar staat voor gebruik. In dit geval is gebruik maken van een nieuw nummer je beste optie.

Succes!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat SamsungExpert je al aangeeft, als het nummer inmiddels weg is en ook een bevestiging van hebt ontvangen dan heb je gewoon echt pech. Daarom is het altijd aan te raden om in je agenda een notitie te maken wanneer je weer je 06 nummer moet opwaarderen, of een x moet gebruiken om weer 6 maanden verder te kunnen.

Erg jammer natuurlijk maar mocht het willen dan kan je een gratis Prepaid SIMkaartje aanvragen bij Vodafone. Wel met een ander nummer, maar dan heb je in ieder geval weer een nieuw SIMkaartje.

Veel plezier en hopende dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad 😞 Dit staat vermeld in de voorwaarden van prepaid. Heb je hier nog vragen over Pret010?
Pret010
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor reacties, voortaan beter opletten

gr Peter
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic