Hoi @Pjmvonk
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Het is altijd schrikken als de kosten hoger uitvallen dan verwacht. Ik ben dan ook benieuwd naar de reden waarom jouw abonnementskosten zijn gestegen. Mijn eerste ingeving is net zoals @Energieboy aangeeft dat er mogelijk een korting is verlopen. Helaas kon ik dit niet controleren, omdat ik verder niet over jouw gegevens beschik.
Heb je toevallig in My Vodafone ook de specificatie van de factuur gedownload? Mogelijk dat je hier de verklaring kunt vinden. Zo niet, dan wil ik je vragen om mijn collega @Louis een privéberichtje te sturen. In het weekend zijn we namelijk niet aanwezig op de Vodafone Community en hij neemt maandag het roer van mij over. Wil je dan de volgende gegevens in een privébericht naar hem toesturen?
Naam contractant:
Geboortedatum:
E-mailadres:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers van het IBAN-rekeningnummer: