Pjmvonk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobiele telefoon

Waarom is het abonnement ruim 15% duurder geworden ?

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Pjmvonk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee maar gelukkig kan iemand van Vodafone je daar wel mee helpen. Op dit moment is @Cecilia aanwezig, misschien kan die het voor je bekijken. Wat ik zit te denken is dat je misschien nu geen Ziggo abonnement meer hebt? Of omdat je contract is verlopen en nu automatisch doorloopt en dat dan je kortingen komen te vervallen? Het kan dus meer zijn waar het aan kan liggen maar dat kan iemand van Vodafone voor je bekijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hoi @Pjmvonk
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is altijd schrikken als de kosten hoger uitvallen dan verwacht. Ik ben dan ook benieuwd naar de reden waarom jouw abonnementskosten zijn gestegen. Mijn eerste ingeving is net zoals @Energieboy aangeeft dat er mogelijk een korting is verlopen. Helaas kon ik dit niet controleren, omdat ik verder niet over jouw gegevens beschik.

Heb je toevallig in My Vodafone ook de specificatie van de factuur gedownload? Mogelijk dat je hier de verklaring kunt vinden. Zo niet, dan wil ik je vragen om mijn collega @Louis een privéberichtje te sturen. In het weekend zijn we namelijk niet aanwezig op de Vodafone Community en hij neemt maandag het roer van mij over. Wil je dan de volgende gegevens in een privébericht naar hem toesturen?
Naam contractant:
Geboortedatum:
E-mailadres:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers van het IBAN-rekeningnummer:

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic