mustafakaratas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele internetverbinding Vodafone

Beste medewerker Vodafone,

Ik ben sinds 10-06-2013 door overstap van HI naar Vodafone nieuwe klant van jullie.
Ik heb een RED Super C abonnement icm een toestel (HTC One) afgesloten.
Nu heb ik heel slecht internet bereik op bepaalde plekken (meestal in (winkel)gebouwen).
Heel vaak staat mijn internet signaalsterkte op "E", terwijl de instelling van de netwerkmodus op GSM/WCDMA/LTE staat ingesteld.
Als ik de internet van HI en Vodafone moet vergelijken moet ik eerlijk zeggen dat de internetverbinding van HI beter is.
Hoe kan ik deze probleem oplossen, waardoor ik wel van de "H" of 3G en in de toekomst van de 4G gebruik kan maken??
Uiteindelijk betaal ik er ook voor, voor een 4GB internet met zoveel mb internetsnelheid.
Ik wil dat Vodafone de abonnementsprijs ook belofte maakt.
Ik baal iedere keer weer over de internetsnelheid en dat ik in veel gevallen ook de internetpagina's niet kan openen.

In afwachting van jullie antwoord,
1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Mustafa,

Je geeft aan slecht bereik te hebben in (winkel)gebouwen. Dat is vervelend maar helaas niet onoverkomelijk. De E staat voor een Edge verbinding. Dit is nog altijd meer an de GPRS die binnenshuis word gegarandeerd.

Er is geen enkele Nederlandse provider die binnenshuis snel internet kan garanderen. Dit komt onder andere door de eventuele vorming van een Kooi van Faraday

Heb je deze problemen ook met een andere telefoon/sim? Op deze manier weet je iig zeker dat het niet aan je telefoon of sim ligt.

Groeten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic