Doqui666

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele gegevens gehackt

Ik heb vorige week contact gehad met de klantenservice. Ik meldde daarin dat ik aanwijzingen en bewijzen heb dat ik gehackt wordt, enkel via mijn mobiele gegevens via 5G.

De dame aan de andere kant van de lijn wilde mij niet geloven en zei in principe dat dat onmogelijk is  . Daarmee was voor haar de kous af. 

Behalve dat het nogal onbeschoft is om, ondanks de feiten en aanwijzingen die ik noemde en die zij niet kon verklaren mij in feite voor een leugenaar uit te maken, is het hacken tot óp vandaag nog altijd bezig.

Ik heb zojuist(, 5 minuten geleden een telefoon gesprek gehad met mijn financieel bewindvoerder en daart werd doorheeng geroepen, op een plagende manier, alsof de tijd om was. "Piep" en dat tot een keer of 5.

Ik heb na de vijfde x het gesprek afgebroken en tegen mijn bewindvoerder gezegd dat dee lijn niet veilig was. Nu is het zo, dat, wanneer de officier van justitie en mobiele lijn wil tappen hij daarvoor specifiek en goedkeuring van de minister nodig heeft. Zo groot is dus dit misdrijf. Ik snap dat i alles Vodafone alles provider niet will n dat dit niet mogelijk zou zijn maar ik kan het aantonen. Wat ook bijzonder eigenaardig is, is dat ik in mijn toestel 1 simkaart heb zitten. Terwijl er in de instellingen  twee imei codes op het tweede simkaart gegeven gedeelte is te lezen. Dat is al geruime tijd zo, maar was niet vanaf het begin het geval  daarbij is het nog vreemder omdat mijn telefoon niet de mogelijkheid biedt tot een tweede sim kaart. Toch is er een tweede imei code te vinden in de sim status. 

Mijn eigen theorie is dat mijn toestel gekloond is. Maar ik weet niet genoeg van mobiele telefonie om dat te bewijzen. Wel kan ik de eerder genoemde feiten bewijzen. Ik zal vanmiddag dan ook naar de visie so gaan. Met de Log bestanden die in de telefoon aanwezig zijn en waarin te zien is dat er een tweede verbinding door het gesprek loopt  Ook bij u zou dat o de gegevens te zien moeten zijn  . Vodafone pretendeert en veilig netwerk te hebben, met zoals zij dat beest, maar ook dat heb ik in het bijzonder reed abonnement problemen met. Nu is er een feit dat ik niet eerder noemde en dat is, dat er tijdens een inbraak bij mij mijn contacten zijn gestolen en dat de daders die is het bezit kunnen zijn van mijn gegevens. Ook mijn cliënt gegevens. Nu is het zo dat ik ongeveer weet wie de daders zouden moeten zijn, omdat ik in een zeer gehorig huis wij een kan horen dat er meegeluisterd en op mijn gedrag ingespeeld wordt  Ver hoeft men dus niet te zoeken. . Ik dient dit nu in een hoop dat ik vanmiddag een antwoord kan verwachten waarmee ik in de vooravond zaak iets meer kan doen en de daders te laten voor brengen. 

 

Vriendelijke groeten D. Quist 

*Bijlage verwijderd door moderator. Let op met de gegevens die je deelt op een publiek forum*

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12042Posts
  • 3517Oplossingen
  • 3136Likes

Hoi @Doqui666 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Mooi dat je ons deze informatie wil delen maar deel aub geen prive gegevens. Je plaatje bevat allemaal prive gegevens, niet handig als je het idee hebt dat je gehackt bent. Ik zal vragen aan @Cecilia of ze je plaatje wil verwijderen. Je mag dit ook zelf doen, lees dan onderstaande rode balk.

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3331Posts
  • 987Oplossingen
  • 1088Likes

Hi @Doqui666, welkom hier. 

Helaas kan ik je via de Community niet hiermee verder helpen. Op het moment dat jij vermoed dat jouw mobiele gegevens zijn gehackt dan dien je hiervoor aangifte te doen bij de politie. De politie zal dan een onderzoek starten en gegevens/informatie bij ons opvragen ten behoeve van hun onderzoek. 

Op basis van je bijlage zag ik dat je een Samsung A53 gebruikt. Jouw telefoon maakt gebruik van hybride Dual SIM. Dit betekent dat de tweede simkaartslot ook meteen de plek is waar je je microSD-kaartje plaatst. In dit topic vind je informatie wat betreft het zien van 2 IMEI-nummers. Op basis hiervan is het dus te verklaren dat je 2 IMEI-nummers ziet en dat dit dus niets heeft te maken met dat er 1 simkaart op dit moment in je toestel zit.

P.S. Ik heb de bijlage verwijderd. Er stond in deze bijlage zoveel persoonlijke informatie waaronder je mobiele nummer. Je wilt niet dat deze informatie op het world wide web te vinden is. Pas dus ook op met de gegevens die je openbaar deelt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic