Jalladin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele data

Ik heb een sim only abonnement met 500 data. Sinds een afsluiting door te late betaling heb ik geen mobiele data meer terwijl ik er wel voor betaal?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jalladin ,

Ik raad je even aan om contact op te nemen via www.vodafone.nl/support/contact/ dan kan er worden gekeken naar de stand van zaken, dit kan helaas niet worden onderzocht via het forum.

Hopelijk kun jij snel genieten van het netwerk in Nederland!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Jalladin

Ik wil je nog even erop wijzen dat er in dit board bepaalde regels gelden. Lees deze aub door voordat je een bericht plaatst:


  • Gebruik éérst de zoekfunctie!
  • Vind je geen topic over jouw onderwerp? Geef je topic dan een duidelijke titel. Dus NIET: “vraagje”, of “probleem”
Pas svp even de titel van je topic aan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten en verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic