Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Beste Vodafone. De laatste paar dagen werkt het mobiele internet met Proximus niet. Heb handmatig op Orange B voorheen Mobistar overgeschakeld en dan werkt het wel. Is niet handig daar het toestel normaal automatisch op Proximus overschakeld. Ik kom het hele jaar door in allerlei landen en overal werkt het gewoon behalve Proximus en dat werkte voorheen wel. Dus kom niet met instellingen bla bla bla want ik weet wel hoe het werkt. Er is gewoon een storing want ook mijn collega's hebben geen data op Proximus de laatste dagen. Met vriendelijke groet Robbert
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen allemaal. Ondertussen werkt Proximus weer normaal gelukkig.
Hoi @robbertkoek1966
Het is gebruikelijk als mensen aangegeven geen internet in het buitenland te hebben dat de mensen van Vodafone dan eerst melden dat ze naar hun instellingen moeten kijken. Dit ook omdat ze niet meer informatie verstrekken en dan wil Vodafone weten wat de klant al heeft gedaan. Mag je bla bla bla vragen vinden, dat mag, maar is soms wel nodig.
Omdat jij zo slim, en super handig bent, hoeft Vodafone dit niet meer te vragen, je hebt het zelf al beschreven en aangegeven wat je er doet om het dan eventueel wel werkende te krijgen. Heb je nog niet kunnen achterhalen of er bij Proximus een storing is of dat het volledig aan Vodafone ligt? Heb je ook met andere mensen, die geen Vodafone hebben, kunnen zien of die wel op Proximus konden? Toch stel ik deze vragen maar even want ik weet niet of het aan Proximus ligt, dat ze daar een storing hebben, of dat het aan Vodafone ligt. Misschien dat jij hierop ook al een antwoord hebt, dat helpt de mensen van Vodafone weer 😀.
Het is zeker lastig dat je nu handmatig moet overschakelen, maar gelukkig is deze mogelijkheid er nog wel. Goed dat je hier op de community je klacht aangeeft. Je hebt het over collega's, gaat het hier om een zakelijk Vodafone abonnement? Zo ja, dan zou ik je willen vragen om ook even de zakelijke klantenservice hierover in te lichten. Bij eventuele klachten kan je het best het klachtenformulier invullen want dan weet je zeker dat je vraag bij de juiste afdeling terecht komt en die gaan er mee aan de slag. Zo zie je maar weet, dit zijn geen dingen die je 123 kan oplossen en blijft best lastig.
Maar goed dat je een melding maakt, mensen van Vodafone zullen het zeker opnemen. Zakelijk? Dan toch nog even bij de zakelijke markt laten weten (via de klantenservice).
Bedankt voor je reactie energieboy. Het is geen zakelijk abonnement. De collega's die ook Vodafone hebben hebben hetzelfde probleem met Proximus op dit moment. Heb het net 2 Belgische collega's die Proximus hebben gevraagd en die hebben geen probleem met de data.
Hey @robbertkoek1966 . Welkom hier. Top dat je zelf al zoveel zaken ingesteld en uitgesloten hebt. Zo te lezen moet hier goed onderzocht worden wat er aan de hand is. Zou je een Netwerkanalyse willen aanvragen/laten uitvoeren? Binnen 5 werkdagen wordt er dan contact met je opgenomen :-).
Goedemorgen allemaal. Ondertussen werkt Proximus weer normaal gelukkig.
Een goedemorgen @robbertkoek1966
Heb je er zelf nog iets aan gedaan of werkte het gewoon weer?
Altijd leuk om te weten en ook handig voor toekomstige vragen van andere klanten 🙂
Het werkt gewoon weer.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...