TopaPaul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel

De hele middag al geen mobiele telefoon,. klachten service na vele omwegen aan de lijn maar neemt niemand op. Storing ligt bij Vodafone en dus de kosten zijn voor mij wat een onzin. Maak dit maar goed!. Mobiel heb ik nodig om mijn zieke vrouw te bereiken en in te loggen bij de berichten van zorginstelling de Regenboog. Omdat de code via de mobiel komt ook geen code. Mag niet zo zijn, Zorg dat iedereen op de hoogte is met een duidelijke communicatie. Nu maar afwachten op een berichtje van Vodafone en dat ze opdraaien voor de kosten met het telefoon geknoei.

Groet Paul L.
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen. We willen benadrukken dat 112 nog steeds bereikbaar is.
Het kan daarnaast helpen om in de tussentijd het toestel uit en aan te zetten.
Meer info over de storing vind je hier: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic