NinaGroenendaal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel vergrendeld?

Hallo,
 
Mijn mobiel is net ineens uit zichzelf vergrendeld en dit komt er te staan: dit toestel is vergrendeld. Neem contact op met de eigenaar op om het toestel terug te geven. Dank u.
Dan moet ik me pincode intoetsen en dat doe ik dan en dan geeft ie alleen aan: let erop dat u de juiste pincode invoert. Ik weet zeker dat ik de heletijd de goede pincode invoer, maar dan begint ie er ook nog over dat me simkaart er niet in zit, terwijl die er wel inzit. Ik heb hem er al vaak in en uit gehaald. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen, kan iemand me helpen?
 
Groetjes,
Nina
18 Reacties 18
handan89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

mijn telefoon is vergrendeld omdat ik me wachtwoord vergeten was.
nu heb ik op wachtwoord vergeten gedrukt maar ik krijg geen e-mail om me tel weer te ontgrendelen. hoelang duurt dat??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
handan89 schreef:
Hallo,

mijn telefoon is vergrendeld omdat ik me wachtwoord vergeten was.
nu heb ik op wachtwoord vergeten gedrukt maar ik krijg geen e-mail om me tel weer te ontgrendelen. hoelang duurt dat??
Hi Handan,

Welk wachtwoord bedoel je precies? En om welk toestel gaat het? Bedoel je misschien dat je telefoon door Mobile Protect was vergrendeld en dat je een nieuw wachtwoord voor Mobile Protect probeert aan te vragen? Dat wordt me uit jouw berichtje namelijk niet helemaal duidelijk.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Nina, misschien kunnen we je helpen ja. Op welke manier is je toestel vergrendeld (bv door een unlockpatroon of iets anders) en wat voor telefoon heb je precies?
abdellahloukili

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo.ik ben nu op vakantie in marokko,ik heb marokkans simkaart in gedaan,maar is na paar seconden vergrendeld,ik word wel gebeld,maar ik kan niet in.hij geeft pincode,maar hij reageert niet,help mij dan
abdellahloukili

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,mijn telefoon is vergrendeld.help mij.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Abdellahloukili,

Allereerst welkom op het forum.

Waarschijnlijk is je simkaart vergrendeld door Mobile Protect. Je kunt deze blokkade ontgrendelen via je My Vodafone account of door de pincode van Mobile Protect in te voeren. Zie voor meer informatie de volgende pagina: http://voda.fo/ne/72foa
AlanaLevi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo...
ik krijg ook net een melding dat mijn toestel is vergrendeld.
ik moet ook mijn pincode invoeren en als ik dat doe gebeurt er niets, heb ook geen oke toets om te bevestigen...
help me aub hiermee want heb mijn telefoon straks echt nodig.
groetjes sandra
Xavier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al dagen bezig en tot nu toe heb ik geen oplossing.
Ik heb een Samsung Note 3 met abonnement.
Ik ben nu met vakantie op Curacao en heb een andere simcard om zo mijn telefoon te kunnen gebruiken.
Bij het eruithalen van de vodafone simcard is mijn toestel vergrendeld. Ik zou een 6 cijferige pincode moeten intoetsen om dit te kunnen ontgrendelen. Alleen heb ik nooit een pincode opgegeven voor Mobile Protect, dus ik weet niet wie mij kan helpen aan dergelijke pincode zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken. Dit is zo frustrerend, want als ik met de klantenservice voor buitenland bel, dan moet ik betalen voor een lange vragen reeks en uiteindelijk kreeg ik te horen dat ze gesloten zijn, Kan toch niet. Via email hebben ze mij mijn IMEI nummer gestuurd, dat heb ik niet nodig en dat kan ik natuurlijk in mijn gegevens zelf terugvinden of in mijn toestel, dus dat was ook een hulp voor niets. Via FB hebben zij mij gemaild maar heb nog geen pincode ontvangen, ben afwachtend. Ik heb de pincode dringend nodig, ik zit met vakantie en ik moet rekeningen betalen die ik met behulp van mijn telefoon doet. Dus Iemand help mij a.u.b. aan de 6 cijferige pincode. AUB
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het nodig is om jouw gegevens te bekijken.
Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.
bas_ploeger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag. Ik heb een Galaxy note 4 en ook deze word soms een paar keer per dag vergrendeld door Protect. Ik word hier helemaal gek van en zoek een passende oplossing. Soms gaat het een paar dagen goed maar het is scheer en inslag nu. Ik betaal al 2 euro per maand voor een premium versie maar dit is niet leuk meer. Graag hoor ik een passende oplossing.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Mobile protect springt aan zodra er vanuit de telefoon geen verbinding kan worden gemaakt met het staartje wat er in zit. In dit geval gaat er dus iets mis met het toestel. Je kunt twee dingen in dit geval doen. Je telefoon laten nakijken en of repareren. De tweede optie is mobile protest verwijderen. Dit doe je in de app zelf.
bas_ploeger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag.

Bedankt voor je reactie. Waar kan ik deze na laten kijken? Ik heb natuurlijk niet voor niks protect op mijn telefoon dus zou gewoon goed moeten werken.
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kun je doen in een Vodafone winkel. https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml
Hier kun je zien waar de dichtstbijzijnde is en of er eventueel een reparatie desk intern is. Anders wordt de telefoon opgestuurd.
Nina36

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunnen Jullie mij helpen?
Mijn telefoon (Android Samsung s3 minnie) praat in het Engels en als hij praat kan ik niks doen dat heb ik dan misschien per ongeluk ingesteld maar ik weet me geen raad meer want ik kan niet mijn telefoon ontgrendelen
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi , kijk eens onder instellingen en dan toegankelijkheid om te zien of daar talk back aan staat? Of weet je zeker dat je niemand aan de lijn hebt :P?

Om dit uit te zetten, dien je heel veel geduld te hebben 🙂 alles wordt namelijk voor gelezen.


Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Nina36, is het nog gelukt met de tip van steven-? We horen het graag van je.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic