Thea1963

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel verbruik terugkijken

Hallo ik heb een red abonnement met 25 ga mobiel internet, ik zou graag een aantal maanden willen terugkijken wat is verbruik. Waar kan ik dit vinden. Het gaat dus echt om het mobiele verbruik en niet om wat ik via WiFi gebruik.

 

vast bedankt

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Thea1963 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan je doen via je My Vodafone account. 
Ga naar: https://www.vodafone.nl/account/inloggen 
Ga dan naar: Je rekening (dat is het middelste plaatje en anders onder Rekeningen in het menu)

Je krijgt nu een overzicht van je rekeningen te zien.
Recht in beeld zie je: Details bekijken, klik daarop (zwarte balk met witte letters)

Nu kan je een maand kiezen, eventueel nog van welk 06 nummer je deze wilt bekijken (als je meerdere nummers onder je naam hebt staan) en dan kies je voor Internet en klik daarna op Resultaten bekijken. Je krijgt nu een volledige overzicht van de maand die jij hebt gekozen. Oh ja, wel even alle data bij elkaar optellen en dan heb je zo het totaal. Laat maar weten of het is gelukt, succes!

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er is ook nog een makkelijkere optie. Je kunt het verbruik van data in je toestel terug zien. Hierdoor heb je een overzicht per maand en het verbruik per app.
Bij Android kun je dit inzien onder verbindingen - gegevensverbruik. 
Hier kun je de factuurcyclus aanpassen naar de data die je wilt inzien. Daarna kun je in het vorige scherm het verbruik op vragen.
Mocht je het ook interessant vinden om te zien wat er verbruikt is per app via de Wi-fi, dan kan dit hier ook.

Voor Apple dien je hier een aparte app voor te installeren of iedere maand op de eerste de data te resetten en evt het verbruik te noteren @Thea1963 @Energieboy

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Thea1963 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan je doen via je My Vodafone account. 
Ga naar: https://www.vodafone.nl/account/inloggen 
Ga dan naar: Je rekening (dat is het middelste plaatje en anders onder Rekeningen in het menu)

Je krijgt nu een overzicht van je rekeningen te zien.
Recht in beeld zie je: Details bekijken, klik daarop (zwarte balk met witte letters)

Nu kan je een maand kiezen, eventueel nog van welk 06 nummer je deze wilt bekijken (als je meerdere nummers onder je naam hebt staan) en dan kies je voor Internet en klik daarna op Resultaten bekijken. Je krijgt nu een volledige overzicht van de maand die jij hebt gekozen. Oh ja, wel even alle data bij elkaar optellen en dan heb je zo het totaal. Laat maar weten of het is gelukt, succes!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er is ook nog een makkelijkere optie. Je kunt het verbruik van data in je toestel terug zien. Hierdoor heb je een overzicht per maand en het verbruik per app.
Bij Android kun je dit inzien onder verbindingen - gegevensverbruik. 
Hier kun je de factuurcyclus aanpassen naar de data die je wilt inzien. Daarna kun je in het vorige scherm het verbruik op vragen.
Mocht je het ook interessant vinden om te zien wat er verbruikt is per app via de Wi-fi, dan kan dit hier ook.

Voor Apple dien je hier een aparte app voor te installeren of iedere maand op de eerste de data te resetten en evt het verbruik te noteren @Thea1963 @Energieboy

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik ben het daar met je over eens maar die app's hebben toch altijd een afwijking met de werkelijkheid. Of misschien heeft My Vodafone wel een afwijking met de werkelijkheid? 😂🤣

Daarom gebruik ik liever de My Vodafone app, dat is ook waar Vodafone zich aan zal houden, als ik het er niet mee eens ben. App is leuk, maar echt super handig, zelf heb ik niet deze goede ervaring. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic