nukal

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel pinnen

Hallo ik gebruik mobiel pinnen in mijn winkel en kan nu al sinds dinsdag middag niet pinnen. Er schijnt geen verbinding te zijn. Ik heb contact gehad met CCV hierover; het schijnt dat Vodafone zijn zendmasten uit heeft staan door werkzaamheden. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit nog duurt? Ik vind dit onacceptabel, je kan niet zonder pin app. In een winkel en zeker niet vlak voor het weekend.
Graag zsm antwoord !!!!!
3 Reacties 3
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Nukal,

Sinds dinsdag niet kunnen pinnen is wel heel lang.
Ik begrijp dat dit niet handig is, vooral omdat je zakelijk gewoon afhankelijk bent van een dienst als deze.

Je geeft aan dat je al contact hebt opgenomen met CCV, dat is goed want zij hebben een directe ingang bij Vodafone en horen dit soort zaken via deze route bij ons te melden.
Begrijp ik het goed dat er vervolgens is aangegeven dat de masten uit staan en dat het daarbij wordt gelaten?
Ik wil graag zelf ook voor je kijken of er iets aan de hand is, heb je voor mij het adres (postcode)?

Dank alvast voor je reactie!
nukal
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag inmiddels heeft CCV contact gehad met Vodafone en nu blijkt dat de simkaart van de terminal door Vodafone herkend wordt; ik krijg volgende week een nieuwe. Laten we dan hopen dat het dan werkt. Wel opvallend dat een andere ondernemer uit de straat dezelfde probleem heeft. Ik wacht af!!

Bedankt
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Fijn dat er een oorzaak gevonden is. Hou ons op de hoogte!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic