albert.wildeman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel nummer overdragen naar ander persoon

Geachte, 

 

ik wil een mobielnummer overdragen naar mijn moeder. Dit abonnement vervalt op 5 augustus.

Nu wil ik dit nummer op haar naam en rekening laten zetten.

Nu is mij verteld dat ik dit d.m.v. een overdrachtsformulier moet regelen. Waar vind ik dit formulier?

 

M.vr.gr.,

 

  1. Wildeman
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @albert.wildeman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit formulier kan je hier vinden, met nog wat meer informatie:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Je zal dan eerst het nummer moeten omzetten naar je moeder. Als je dat hebt gedaan kan je alsnog beslissen of je een nieuw contract wil afsluiten of dat je met je oude contract door wil gaan. Ligt er natuurlijk aan wat je nu moet betalen per maand en of er misschien nu niet inmiddels een goedkopere abonnement is of meer data/onbeperkt bellen.

Succes met omzetten en als je nog vragen hebt, laat maar weten. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @albert.wildeman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit formulier kan je hier vinden, met nog wat meer informatie:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Je zal dan eerst het nummer moeten omzetten naar je moeder. Als je dat hebt gedaan kan je alsnog beslissen of je een nieuw contract wil afsluiten of dat je met je oude contract door wil gaan. Ligt er natuurlijk aan wat je nu moet betalen per maand en of er misschien nu niet inmiddels een goedkopere abonnement is of meer data/onbeperkt bellen.

Succes met omzetten en als je nog vragen hebt, laat maar weten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @albert.wildeman 
Welkom hier op Vodafone Community. 

Wat ontzettend lief dat je dit voor je moeder gaat regelen. Ik zie dat @Energieboy je al de juiste informatie heeft gegeven en een link naar het benodigde formulier. Hiermee moet het vast en zeker helemaal goed komen. Bij vragen, brand vooral los. We helpen je met zijn allen graag. 

albert.wildeman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Bedankt voor de reacties, maar ze wil liever geen abonnement maar prepaid. Ik heb een nieuwe simkaart gehaald en geiinstalleerd. Nu willen we automatisch laten opwaarderen. Niet standaard een vast bedrag per maand maar pas op waarderen als het restant bedrag bijvoorbeeld 2 Euro is en dan met 10 of 20 Euro laten opwaarderen. Is dit mogelijk? (Heb het zelf ooit met Simyo simkaart gedaan). Moet dus  mogelijk zijn.

 

M.vr.gr.,

 

  1. Wildeman

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @albert.wildeman 
Dat het mogelijk is een bedrag te storten als je niet meer voldoende tegoed hebt kan misschien bij een andere provider, maar bij Vodafone niet. Bij Vodafone prepaid kan je wel elke maand een bedrag overmaken, maar dan is dit wel een vast bedrag en elke maand. 

Lees voor meer informatie over opwaarderen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic