Hoi @Maikel810
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Al twee weken geen Vodafone, zo lang zou ik niet kunnen wachten. Uiteraard heel erg vervelend en begrijpelijk dat je hier even komt vragen waar dit aan kan liggen. Heb je je simkaart er al eens uit gehaald en in een ander toestel gestopt en dan een andere simkaart in je eigen toestel. Dit is als eerst de controle die je uitvoert om te zien of het aan je simkaart ligt of aan je toestel. Doet de andere simkaart het ook niet in je toestel dan is er iets met je toestel aan de hand. En dan kan je gelijk zien of je eigen simkaart het in een ander toestel wel doet, dan weet je zeker dat het niet je simkaart is.
Ligt het aan het toestel? Dan zou je een backup kunnen maken van je toestel en eerst even kijken als je het toestel helemaal uit zet en waar aan, wat die dan doet. Misschien een reset geven, maar wel nadat je een backup hebt gemaakt. Kom je er nu niet uit, ga dan even langs een Vodafone winkel. Daar helpen ze je graag met testen en wie weet ligt het wel gewoon aan je simkaart en kunnen ze hem direct voor je omruilen.