Maikel810

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel kan het vodafone netwerk niet vinden.

Ik heb al zo'n 2- en half jaar een abonnement bij Vodafone. De einddatum voor dit abonnement staat op 4 augustus 2022, maar ik betaal nog steeds maandelijks voor internet. Dit is goed gedaan tot ongeveer een week of twee geleden. Toen kon ik opeens niet meer verbinden met het Vodafone netwerk en kan ik niet gebeld worden en ontvang ik geen smsjes. Datatoegang en roaming staat gewoon aan. Als ik naar netwerk kiezen kijk staat er dat de verbinding verbroken is en er geen netwerk gevonden kan worden. Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Mijn toestel is een J9110.

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Maikel810 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Al twee weken geen Vodafone, zo lang zou ik niet kunnen wachten. Uiteraard heel erg vervelend en begrijpelijk dat je hier even komt vragen waar dit aan kan liggen. Heb je je simkaart er al eens uit gehaald en in een ander toestel gestopt en dan een andere simkaart in je eigen toestel. Dit is als eerst de controle die je uitvoert om te zien of het aan je simkaart ligt of aan je toestel. Doet de andere simkaart het ook niet in je toestel dan is er iets met je toestel aan de hand. En dan kan je gelijk zien of je eigen simkaart het in een ander toestel wel doet, dan weet je zeker dat het niet je simkaart is. 

Ligt het aan het toestel? Dan zou je een backup kunnen maken van je toestel en eerst even kijken als je het toestel helemaal uit zet en waar aan, wat die dan doet. Misschien een reset geven, maar wel nadat je een backup hebt gemaakt. Kom je er nu niet uit, ga dan even langs een Vodafone winkel. Daar helpen ze je graag met testen en wie weet ligt het wel gewoon aan je simkaart en kunnen ze hem direct voor je omruilen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic