MickkG

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel internet etc.

Halloo,
Ik heb 2 dingetjes,
 
Ik heb een Samsung Galaxy S2.
Weet iemand waar ik internet volledig uit kan zetten, zodat mijn telefoon nergens verbinding mee maakt als ik in het buitenland zit.
Aangezien ik paar applicaties heb staan op automatisch synchroniseren, en dat dan met internet verbindt.
 
en het tweede.
weet iemand of je 'Web-tegoed' wat over blijft in de ene maand, mee gaat naar de volgende maand, net als je beltegoed. 
Lijkt me wel zo logisch...
 
Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis_s

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Beste MickKG,

Op je eerste vraag is niet duidelijk een antwoord op te geven want het verbruikt verschilt door de velen variabellen. Echter als je naar de Market gaat in je telefoon en daar zoekt voor een Data Meter of 3G meter. Kun je een simpelle app of widget downloaden die je MB's verbruik bij houd.

Helaas heb ik voor je 2de vraag niet zo`n goed nieuws. Je Web-datategoed is 1 maand geldig en alleen binnen Nederland.


ik hoop je hiermee voldoende op weg te helpen.


Met Vriendelijke Groet,
Dennis
Vodafone Forum Team

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dennis_s

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Beste MickKG,

Op je eerste vraag is niet duidelijk een antwoord op te geven want het verbruikt verschilt door de velen variabellen. Echter als je naar de Market gaat in je telefoon en daar zoekt voor een Data Meter of 3G meter. Kun je een simpelle app of widget downloaden die je MB's verbruik bij houd.

Helaas heb ik voor je 2de vraag niet zo`n goed nieuws. Je Web-datategoed is 1 maand geldig en alleen binnen Nederland.


ik hoop je hiermee voldoende op weg te helpen.


Met Vriendelijke Groet,
Dennis
Vodafone Forum Team

hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Menu - instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken - gegevensroaming UITVINKEN.
 
Tot nu toe ben ik nog niets tegengekomen dat deze instelling omzeilt. Zo gauw ik de grens overga krijg ik de melding dat de dataverbinding onderbroken is, en als ik weer terug in NL ben, dan komt de verbinding vanzelf weer online.
Joor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Standbyknopje rechts aan de zijkant ingedrukt houden en data netwerk uitzetten. Dit is de beste oplossing want nu is het ding geblokkeerd om ook maar iets met data te doen.
 
Overigens schandalige prijzen die voor een mbtje in het buitenland worden gevraagd! Buiten de bundel.
 
Succes! Groet,
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic