Ik kan op mijn HTC Magic geen toegang krijgen tot de live-website van Vodafone om er mobiele TV te bekijken.
Als ik via m.vodafone.nl naar Live wil komen schakelt hij terug naar m.vodf..., direct het adres intypen geeft aan dat er een probleem is.
Instellingen staan zoals ze moeten staan volgens de website.
Wat doe ik dan verkeerd?
heb je wel de proxy aanstaan?
Ergens bij de internetinstellingen kan je kiezen of je gsm als PDA of desktopcomputer herkent moet worden als je een site bezoekt.
Mijn H1 geeft mobile sites niet correct weer als ik via de laatste optie surf. Mobile tv doet het dan ook niet. Echter toen ik deze instelling aanpaste, werkte VF live en Mobile TV zonder problemen.
Bij mij hielp het volgende. In de APN instellingen stel je de standaard proxy van vodafone is: 192.168.251.150 en poort: 8799. Daarna ga je naar live.vodafone.com in toestelbrowser en werkt het wel.
Hou er wel rekening mee dat het alleen werkt als je op het 3G netwerk aangemeld bent.
@Robindoajax o.i.d.
Ik open dit topic ff opnieuw (onder de naam deel 2) omdat ik erg benieuwd was naar jouw opmerking dat het mobile tv kijken op je HTC ineens werkte. Ik begreep uit jouw verhaal dat je een magic hebt en die is niet voorzien van een WAP-browser. En dit is een vereiste om Mobile TV te kunnen kijken bij Vodafone onder het 3G netwerk. Ik zit namelijk zelf met een iPhone en als jij het op een HTC maigic werkend hebt gekregen zou het dus op alle toestellen die geen WAP-browser hebben moet kunnen werken. Graag hoor ik hier wat meer over.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.