BjornB

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel Toestel Gebruiken Als Modem Voor Pc Of Laptop.

Hallo allemaal,

Het gebruik van je toestel als modem voor laptop of computer is momenteel met géén van de abonnementen met een Fair Use Policy toegestaan. Enige uitzondering zijn de abonnementen die een vaste Data limiet hebben (Blackberry Internationaal bijv.). Dit alles staat los van de technische mogelijkheid in de verschillende toestellen. Omdat het niet duidelijk is wie welk abonnement heeft, en verwarring te voorkomen, is er besloten om discussie over dit onderwerp niet op dit forum toe te laten. Voor vragen mbt. Andere toestel gerelateerde instellingen etc. staat het jullie uiteraard vrij te posten/een topic aan te maken. De Tweede Kamer heeft onlangs netneutraliteit opgenomen in de Telecomwet. Vodafone zal zijn uiterste best doen om binnen die nieuwe kaders van netneutraliteit zo snel mogelijk met nieuwe abonnementen te komen die tegemoetkomen aan verschillende klantbehoeften.

Groet,
Bjorn
Vodafone Forum Team.
2 Reacties 2
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wellicht is het handig aan te geven hoe deze policy zich verhoudt tot de onlangs aangenomen wet m.b.t. netneutraliteit.
dhaen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Forum beheerder
 
Ik heb een Htc desire HD van begin maart . Deze was met android 2.2 . Na de update van htc (vodafone heeft deze versie geschreven 2.36.161.12) Werkt dus de Hotspot niet meer . Is dit expres gedaan  want ik hang nu tussen wal en het schip HTC zegt na al  een bord te hebben vervangen en de software opnieuw te hebben geinstalleerd hier niks aan te kunnen doen dat het in de gebrande software van  vodafone zit . Ik heb een telefoon gekocht  die werkt en na deze updateniet meer . ( er is hier ook totaal geen melding van geweest dat deze funktie zou  komen te vervallen. Nu begrijp ik van jullie  klantenservice dat  het niet ondgedaan gemaakt kan worden .
Ik stel dan ook, dat jullie aansprakelijk zijn voor dit  probleem en hoop dat jullie met een gepast oplossing komen binnen enkele dagen
met vriendelijke groet rene
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic