Pennfeather

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel Breedband Start abonnement opzeggen

Ik heb in 2010 een Mobiel Breedband Start abonnement genomen voor op mijn laptop.
Nu wilde ik mijn abonnement opzeggen tegen eind februari (dit heb ik in januari dus gedaan) via internet. Aangezien ik het abonnement via internet had afgesloten kon dat prima.

Ik kreeg op 22 januari het volgende mailtje :
Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw annuleringsverzoek ontvangen. Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons een schriftelijke bevesting van uw verzoek tot opzeggen van uw abonnement.

Ik heb geen schriftelijke bevestiging ontvangen, en ik kan ook nergens zien of mijn opzegging doorgezet is of niet. Wat kan ik nu doen?
Voor zover ik het nu kan zien was de (voorlopig) laatste bankafschrijving op 24 januari.
3 Reacties 3
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice. Dit forum is meer voor technische vragen bedoeld.
Pennfeather
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah, oke. Dan maar eens een belletje doen. Jammer, had gehoopt op een goedkopere, minder langdradige oplossing.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties, slotje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic