Het is een algemeen probleem waar Vodafone nog steeds geen sluitend antwoord op geeft, HELAAS.Op Tweakers.net (
http://gathering.twe...ssages/1404946 ) is het door vele mensen aangegeven dat de MMS niet werkt, en door velen is al contact opgenomen met Vodafone, zo ook ik vanochtend.Het maakt niet uit of je een simlockvrij toestel hebt of een branded van Vodafone, bij beide opties werkt de MMS niet.Op mijn vraag vanochtend of het probleem bekend is word ontkennend geantwoord, en verder wordt er verwezen naar de instellingen, die je dan per mail kan krijgen.Als dit niet zou werken, zou je je moeten vervoegen in een Vodafonewinkel om jouw toestel te laten checken.Ik vind het een onlogische actie, daar het een algemeen probleem lijkt te zijn. En, duhhh, die algemene instellingen die werken niet, maar dat wisten we allemaal al.Als je verder speurt op het internet kom je het vaak tegen, maar ook, de Engelse website van Vodafone. Hier is een administrator van de site in het probleem gedoken en heeft volgens eigen zeggen de oplossing voor de instellingen MMS op de Desire.
http://forum.vodafon...showtopic=56720Daar het hier vermeldingen zijn die deels op het Engelse netwerk slaan kunnen wij die niet gebruiken.Wellicht is het voor voor de moderator om hier wat mee te doen richting Vodafone zelf!!???Zodat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost!!!