gisja23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misleiding?

Al enkele jaren ben ik trouwe klant bij Vodafone. Toen ik zag dat ik mijn abonnement weer kon verlengen, twijfelde ik geen minuut om dat bij Vodafone te doen. Echter nu ben ik wel aan het twijfelen.

Er wordt namelijk overal gepretendeerd dat als je verlengd je een "persoonlijk" aanbod zou krijgen en er wordt zelfs het woord "voordeel" gebruikt.

Zie onderstaande tekst uit My Vodafone:

Verleng je abonnement
Verleng je abonnement met extra voordeel. Onderstaande nummers kunnen worden verlengd. Bekijk jouw persoonlijke aanbiedingen.

of hier de redenen die Vodafone zelf noemt om te verlengen (https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml)

Waarom zou je?

  • We vinden het fijn als je blijft. Daarom krijg je van ons een leuk aanbod.

  • Omdat we elkaar al kennen, is verlengen een eitje.

  • Je houdt je eigen nummer zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Je blijft dus bereikbaar.

  • Je betaalt geen aansluitkosten.



Nu heb ik eens gekeken naar deze ''persoonlijke" aanbiedingen. Ze zijn gewoon exact hetzelfde als iemand die nieuw bij Vodafone komt. Dus ik heb net met Vodafone gebeld, ik kreeg een vriendelijke jongeman aan de telefoon. Maar hij zei: 'ja u heeft gelijk dat er zo staat en dat is niet netjes, maar Vodafone wil alles gelijk trekken voor nieuwe en bestaande klanten, korting voor iedereen'.
Nu vind ik dat allemaal prima, korting voor iedereen enzo... maar stop dan met de misleiding en haal de woorden als 'persoonlijke aanbieding' en extra voordeel weg. Want dat is dus gewoon pure onzin.

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi gisja23

Allereerst bedankt voor je feedback. Ik zal dit intern doorzetten.
Het is al een iets oudere tekst en het klopt wat mijn collega verteld heeft.
Je kunt altijd bellen met 0800-0560. Mijn collega's van de afdeling verkoop kunnen met je meekijken of zij nog iets voor je kunnen betekenen betreft het verlengen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic