JKS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misleiding?

Na een melding ‘ je kunt je abonnement verlengen, verleng ik mijn abonnement en upgrade van Red naar Red Unlimited. Vlgs gegevens kost dit een beetje meer en met korting vanwege Ziggo internet dus € 25,- per maand. Direct daarop krijg ik een mededeling dat mijn korting vervalt omdat ik geen Ziggo internet meer heb.

ik bel direct met klantendienst, “ ja dat is raar, nee alles staat correct”. Dan maar in vol vertrouwen verder.
Ik krijg nu een ondoorzichtige factuur met torenhoog maandbedrag diverse kortingen , maar resultaat is dat ik i . p. v . € 25 ,- pm. zoals voorgespiegeld. € 33, - pm moet betalen? Het is een waar rookgordijn. Kan dit niet anders en meer correct??

 

 

 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JKS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend natuurlijk, als je iets verwacht en niet krijgt. VodafoneZiggo combinatie korting krijg je alleen als je adres gegevens van Vodafone en Ziggo gelijk zijn aan elkaar en je moet natuurlijk beide abonnementen hebben. Het kan zijn dat je even net tussen de controle valt bij beide bedrijven en dat je rekening daarom net even verkeerd valt. Meestal is de eerste rekening anders, zeker bij een overstap of het opnieuw aangaan van een abonnement. Sommige kosten betaal je 'naar rato'. Dit betekent dat je voor een gedeelte van de maand betaalt. Je hoeft je geen zorgen te maken over dubbele kosten! Voor meer informatie, lees deze pagina

Bj het aangaan van een nieuw abonnement, en je bent in het bezit van Vodafone en Ziggo abonnement, dan staat dit niet op je contract. Dit heeft te maken dat als je bij een van de twee weg zou gaan, de combinatie korting dan verdwijnt. Je krijgt de korting wel maar dit moet eerst weer gecontroleerd worden en als je adresgegevens bij beide correct staan dan krijg je die korting op je factuur te zien. Heb je Vodafone en Ziggo maar krijg je geen korting, kijk dan of je adresgegevens wel exact gelijk zijn. 

Is er nog iets anders dan vraag ik je even te wachten tot @Cecilia er weer is. Ze is werkzaam bij Vodafone en kijkt graag met je mee. Zorg dan wel dat je alle informatie hebt ingevuld op je persoonlijke informatie pagina. Dan kan ze gelijk met je mee kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic