Ben60

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Misleiding abonnement Start XL

Heb in juni een Start XL abonnement afgesloten in het filiaal Spijkenisse, de verkoper (Raymond), noteerde 2,50 euro Ziggo en 2 euro Vodafone korting op mijn contract en vertelde erbij dat mijn maand kosten 13 euro zouden worden. Helaas is het afgesproken bedrag maar een maal correct van mijn rekening gehaald, voor de rest telkens 2 euro teveel, dus de afgelopen maandenregelmatig naar het filiaal in Spijkenisse geweest, laatste keer antwoord gekregen op de mail die een medewerker naar Vodafone had gestuurd ( incl. kopie aankoop contract). Vodafone antwoord, dat geschreven aanpassing niet rechts geldend zijn. De aantekeningen zijn gemaakt door, de verkoper Raymond, en op dat moment de vertegenwoordiger van Vodafone en zijn mondelinge bevestiging van het beloofde maandbedrag. Voel me in eerste instantie misleid door Raymond, de verkoper en in de steek gelaten door Vodafone, die deze fout niet bij mij moet leggen, maar hun medewerker erop moeten aanspreken.

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi@Ben60 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het idee hebt dat dit niet helemaal netjes is verlopen. Hoe het allemaal verlopen is, weet ik ook niet en kan ik je niet mee helpen, ik werk niet bij Vodafone. Ik kan alleen maar zeggen dat als je Vodafone & Ziggo hebt, dat je dan recht hebt op een korting bij Vodafone en niet bij Ziggo. Bij Ziggo krijg je een zenderpakket gratis met Online Safe en bij Vodafone krijg je dus korting op je abonnement met dubbel data (ligt eraan welk abonnement je op dat moment hebt genomen, ik weet niet op welk abonnement dit op dat moment, in juni, geldig was). 

Je kan wacht op een medewerker van Vodafone en die kan misschien ook voor je kijken wat er gebeurd is. Medewerkers komen langs en pakken je vraag op en zullen dan antwoord geven. Geef ze alleen wel even de tijd. Wil je meer weten dan kan je beter de klantenservice van Vodafone bellen of een chat te starten

Als je er al klaar mee bent dan kan je ook een klacht indienen bij Vodafone en dan kunnen ze het voor je uitzoeken. Een klacht indienen kan via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Succes en ik hoop dat het allemaal lukt. 

Ben60
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Energyboy, 

Bedankt voor je reactie, maar even wat dingen op een rijtje. De medewerker van Vodafone noteer de kortingen op mijn contract en bevestig deze mondeling, dit zijn volgens mij rechtsgeldige bewijzen. Alleen Vodafone denkt hier anders over, dus ik moet naar Raymond toe en hem met deze confronteren. Het is trouwens heel erg tegenvallend dat Vodafone nog niet heeft gereageerd

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Zou ik zeker ook zeggen, daar zal Vodafone echt wat mee moeten doen. Dat laat ik aan hun over omdat ik er niet werk. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen en/of kunnen zorgen dat het toch verloopt zoals het met je is afgesproken. 

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het allemaal verloopt. Altijd handig voor andere klanten!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @Ben60

Jammer om te horen dat jouw ervaring niet helemaal is gelopen zoals het hoort. Via het forum kan ik dit echter ook niet voor je oplossen. Sales is een aparte tak van sport. Mocht je in de winkel niet verder komen kun je ook altijd nog een officiële klacht bij ons indienen. De klachtenafdeling gaat dan uitzoeken wat er gebeurd is. Het antwoord waar zij vervolgens mee komen is dan wel definitief. Mocht je hier gebruik van willen maken kun je dat hier doen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een klacht ingediend @Ben60 of ben je hiermee langs de winkel geweest? 

Ben60
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Even druk geweest, ga zeker een klacht indienen. Wil eigenlijk eerst juridisch advies hebben of een en ander wel mag wat Vodafone en haar medewerkers doet.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het enige wat ik kan doen is eens met je meekijken @Ben60.
Ik kan geen belofte doen maar wil wel met je meekijken naar wat er bij ons in het systeem staat genoteerd.

Als ik het goed begrijp zou je dus vanuit Ziggo €
2,50 korting krijgen (mits je aan de voorwaarden voldoet) en vanuit ons €2,00.

Helaas kunnen wij niet oordelen over het gesprek in de winkel.  Vandaar dat er ook niks gedaan wordt met de handgeschreven €2,00 korting. Dit is puur omdat wij niet aanwezig zijn geweest bij het gesprek. Ik hoop dat je dit ook begrijpt.

 

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privebericht?

- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Dankjewel alvast!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ben60
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Net een privé chat met Steven gehad en hij heeft mijn klacht verholpen, dank je wel Steven voor je tijd moeite

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Ben60!

Ben60
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog even een bedankje aan Energieboy, kleine tips waren zeer welkom.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic