Bara

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misleidende reclame 4G

Heb sinds een paar maanden een iphone 5 met daarbij een 4G abbonnement.
Nu hoor ik steeds die iritante reclame op de radio over deeking in 4G dekking in Nieuw Zeeland.
Hierbij wordt de commercial afgesloten met 4G dekking in Nieuw Zeeland, italie, Duitsland en Spanje.
Erg leuk dat jullie daar 4G dekking hebben maar het lijkt mij nuttiger om eerst eens te zorgen dat je in Nederland volledige dekking hebt.
In mijn woonplaats moet je bij zijn als de 3G hebt.
Normaal maak ik daar geen probleem van, maar steeds als ik deze reclame hoor erger ik me er ontzettend aan!!
4 Reacties 4
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Beste Bara,

Even een reactie van een mede Vodafone 4G gebruiker:
Je zegt een Iphone 5 te hebben, dat betekend dat je alleen 4G 1800Mhz kan ontvangen.
Er komt voor 1800Mhz sowieso geen landelijke dekking, alleen voor 800Mhz.
Op de dekking kaart kun je ook zien dat er veel minder gebieden zijn met 4G 1800 (ook voor Iphone 5 wordt het genoemd) dan 4G 800Mhz. Dit is ook gecommuniceerd. Ik snap dat het vervelend is maar om het nu misleidend te noemen vind ik wat ver gaan. Natuurlijk zijn er best wel wat plekken waar het bereik niet optimaal is, maar dat is bij iedere andere provider niet anders. Dat heeft met allerlei factoren te maken.


jeffrey1993

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben het met je eens! Die 4G reclame is misleidend want hun 3G dekking en ook UTMS is gewoon op zijn zachts uitgedrukt waardeloos en bagger.

Ik heb amper bereik in mijn postcodegebied en heb gisteren een topic hier geopend maar ze reageren vreemd genoeg niet op mijn melding.

Ook in de rest van Nederland valt de dekking vaak weg en waar iedereen met KPN gewoon dekking heeft en kan bellen, sms'en en internetten heb ik 9 van de 10 keer geen signaal en bereik.

Ik irriteer me mateloos aan Vodafone en heb spijt dat ik hier een contract heb afgesloten. Ik deel je frustratie in ieder geval!
sunri

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ook last van een slecht bereik. Ik heb vaker gprs dan 3G. Vergeleken met KPN is het bereik erg slecht. Ik heb helaas 2 zakelijke en 1 prive abonnement.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @jeffrey1993,

Het Forum is bedoel voor en door gebruikers. Er kunnen onderling ervaringen worden gedeeld. Je kunt echter niet altijd verwachten dat je van een van de moderators een reactie krijgt. Wanneer je graag direct contact hebt kun je uiteraard wel contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan ook via Twitter of Facebook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic