snoepie1479

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misleid door Vodafone sim only contract

Goedemiddag,

Ik ben vorig jaar oktober 2016 overgestapt van een abonnement met telefoon naar een sim only abonnement, reden hiervoor was dat mijn einddatum al was verlopen(met toestel), en ik dus naar een goedkoper sim only was overgestapt, omdat ik nog niet wist welk abonnement ik wilde hebben. Ik heb dit telefonisch gedaan en uitgelegd aan de medewerker, dat ik niet weer een langdurig (2 jaar) contract wilde hebben, omdat ik gewoon tijdelijk een goedkoper abonnement wilde, totdat ik wist wat voor abonnement ik wilde (met toestel of zonder etc. ) de medewerker liet mij weten, omdat mijn abonnement einddatum al was verstreken ik gewoon een sim only kon nemen, en dat ik dan kon bekijken wat ik wilde en dan later alsnog kon overstappen.

dit blijkt in de praktijk dus totale onzin te zijn, ik zit nu tegen mij wil wederom vast aan een 2-jarig sim only contract, en ik kan deze alleen wijzigen in een ander abonnement ALLEEN bij vodafone, maar overstappen is niet mogelijk! en ik zit dus vast aan dit contract tot okt 2018! dit is niet wat mij is verteld en misleidend! ik ben meer dan pissig!

deze gesprekken worden toch opgenomen? Ik wil dat dit teruggehoord word en dat er actie word ondernomen en ik gewoon weg kan bij vodafone zonder afkoop, ik voel mij zwaar in de zeik genomen, en kan ook garanderen wanneer ik van dit kl* abonnement af ben ik helemaal klaar ben met vodafone!
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi snoepie1479.

Mijn collega's van de klantenservice doen altijd hun best om onze klanten zo goed mogelijk voor te lichten. Jammer om te horen dat dit bij jou niet zo goed gelukt is. Ik raad je aan om via deze pagina: http://voda.fo/ne/g1qmm dit verhaal even bij ons neer te leggen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic