BakermaS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mis Je Iets? Post Het Dan Hier

Hallo Forum Team,

Heb je het idee dat er iets ontbreekt aan het forum? Een bepaalde categorie of misschien dat iets in de layout niet correct is (buiten IE6 ). Gooi het dan hier in de groep! Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen .

Veel plezier verder en werk ze!

Sven
6 Reacties 6
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

Hallo Forum Team,

Heb je het idee dat er iets ontbreekt aan het forum? Een bepaalde categorie of misschien dat iets in de layout niet correct is (buiten IE6 ). Gooi het dan hier in de groep! Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen .

Veel plezier verder en werk ze!

Sven



Ja,

Een apart topic waarbij de nieuwe forumleden zich voorstellen ( net als de mods)
Vergelijk het met onze "over mij" pagina maar dan in een topic zodat er een soort van "binding" kan onstaan met onze klanten.

Ik hoor het wel van de andere mods 😉
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sven,

Als het goed is komt het ook via Saskia naar je toe, maar ik heb ook in firefox problemen bij het plaatsen van posts en de werking van de diverse buttons, zo kan ik bijvoorbeeld geen links plaatsen en dergelijke zonder de html codes zelf in te typen....
BjornB

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hey Sven,

Wat ik (of in ieder geval een/meerdere klanten) missen is een topic voor onze Vodafone Homepage, oftewel voor de live.vodafone.com. Misschien onder Vodafone Internet diensten?

Groet Bjorn
BakermaS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heren,

goede ideeën ik ga kijken wat we er aan kunnen doen. Die met de HTML problemen moeten we binnenkort eens even bekijken, ik krijg het namelijk niet helemaal nagebootst... al heb ik wel soms dat ik iets post en dat alles in HTML staat, het heeft volgens mij iets te maken met de BB.

Jullie zien als het goed is dat er gedurende het weekend één en ander is veranderd, zo is er ook een kalender (voor onze groepen alleen zichtbaar) toegevoegd, om te kijken wat we hiermee kunnen doen.

Blijf ideeën aanbrengen zou ik zeggen.
BakermaS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Sven,

Wat ik (of in ieder geval een/meerdere klanten) missen is een topic voor onze Vodafone Homepage, oftewel voor de live.vodafone.com. Misschien onder Vodafone Internet diensten?

Groet Bjorn



hi Bjorn,

kun je iets specifieker zijn, de Vodafone Homepage is voor mij de vodafone.nl pagina, maar die bedoel je volgens mij niet. Waar zou dit topic volgens jou moeten komen, en wat zou er binnen vallen.

Dank je!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Op het forum staat: “Op dit forum kun je met andere bezoekers informatie delen over technische diensten en producten van Vodafone of over toestellen. Heb je bijvoorbeeld een vraag over je toestel of mobiel internetten? Dan ben je hier op de juiste plek!”

Kan het niet beter zijn: “Op dit forum kun je met andere bezoekers informatie delen over technische vragen over diensten, producten of over technische vragen over toestellen van Vodafone. Heb je bijvoorbeeld een vraag over je toestel of mobiel internetten? Dan ben je hier op de juiste plek!”

Dit gezien klanten denken dat het forum nu bedoeld is voor en technische diensten, maar ook dat ze alle vragen over de producten of toestellen kunnen vragen. Ik moet dalijk weer 2 topics gaan sluiten gezien het niet een technische vraag betreft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic