Hi @LittleH79, welkom hier!
Wat leuk dat je ook voor een abonnement bij Ziggo hebt gekozen en nu Ziggo en Vodafone combineert. Het kan voorkomen dat je deze foutmelding (002) krijgt te zien als je abonnement net actief is komen te staan of nog geactiveerd moet worden. Dit is bij jou dus ook het geval. Na activatie van je Ziggo abonnement kan het vervolgens 24 tot 48 uur duren voordat Mijn Ziggo is gesynchroniseerd in de achterliggende systemen. De foutmelding zal daarna zijn verdwenen.
Mocht je ondanks bovenstaande alsnog je My Vodafone en Mijn Ziggo account willen loskoppelen dan kan dat. Hiervoor heb ik wat extra informatie van je nodig. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:
Je kunt mij een privébericht sturen door naar jouw inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.