Cheyenne-

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn ziggo ontkoppelen van my Vodafone

@Cecilia 

 

Hoi Hoi,

 

Na een hele zoektocht hebt ik vernomen dat ik hier moet zijn. Het mijn Ziggo account staat op naam van mijn partner en inloggen lukt niet meer. Nu wil ik deze samenvoegen op my Vodafone maar hier krijg ik ook een foutmelding. Helaas kan dit dus niet via de apps en moet ik het op deze manier doen.

 

Zou jij me kunnen helpen? Ik hoor het graag!

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Cheyenne- . Welkom hier! 

Cecilia is er vandaag niet, dus ik pak m even op. Ik snap dat je je accounts wilt samenvoegen. Voor de zekerheid; waarom wil je dat? Als het Ziggo account op naam van je partner staat en jouw Vodafone op jouw naam, is het vaak logischer om het zo te laten. Mocht het gaan om de nonstop gratis extra's; hiervoor is het koppelen van accounts niet nodig (de abonnementen moeten simpelweg op hetzelfde adres staan). 

Samenvoegen zal sowieso alleen gaan wanneer je van beide accounts de inloggegevens weet, natuurlijk. Je geeft aan dat inloggen bij Ziggo niet lukt. Wat lukt er niet? Ook heb je het over een foutmelding. Wat is de foutmelding? 

Cheyenne-
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Lycke,


Bedankt voor je snelle reactie! We willen graag een extra gratis zender omzetten. We hebben nu kinder tv en willen graag HBO aanzetten. We hebben geprobeerd via zijn inlog gegevens om via de app en site in te loggen daarbij kreeg mijn partner een controle sms en wanneer hij inlogt krijgen we een afbeelding met een man met een emmer met foutcode 1. Ik heb hetzelfde geprobeerd met mijn eigen inlog gegevens en ik krijg dezelfde foutcode. We hebben beide een nieuw wachtwoord aangevraagd en dan gebeurd hetzelfde.

 


Toen heb ik geprobeerd om via my Vodafone, ziggo te koppelen aan mijn account dan krijgen we dezelfde foutmelding. Ook heeft mijn partner via de chat geprobeerd om de zender te veranderen, dit zouden ze gedaan hebben maar na een week is dit inmiddels niet afgerond.

 

Ik heb via internet geprobeerd te zoeken naar een oplossing en daarom kwam ik op dit forum en daar stond dat meerdere gebruikers aangaven dat het account van ziggo verwijderd moest worden en het account samen gevoegd moest worden.

 

ik hoop dat het duidelijk is wat ik beschrijf haha.

 

vriendelijke groet!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey. Heel duidelijk! Sowieso vreemd dat de aanpassing van de zender nog niet doorgelopen is. 

Wil je mij in een privébericht eens de postcode, het huisnummer en het e-mailadres dat jullie gebruiken voor MijnZiggo sturen? Dan ga ik voor jullie aan de slag! 

Cheyenne-
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi hoi!

 

Dat vonden we ook vreemd gezien mijn partner wel de bevestiging had gekregen dat het in orde gemaakt zou worden.

 

Ik ben best handig in dit soort dingen maar ik zie nog niet echt waar ik jou een privé bericht kan sturen😆

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb jou een privébericht gestuurd. Dan kan je daarop antwoorden :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic