Goedemorgen Lycke,
Bedankt voor je snelle reactie! We willen graag een extra gratis zender omzetten. We hebben nu kinder tv en willen graag HBO aanzetten. We hebben geprobeerd via zijn inlog gegevens om via de app en site in te loggen daarbij kreeg mijn partner een controle sms en wanneer hij inlogt krijgen we een afbeelding met een man met een emmer met foutcode 1. Ik heb hetzelfde geprobeerd met mijn eigen inlog gegevens en ik krijg dezelfde foutcode. We hebben beide een nieuw wachtwoord aangevraagd en dan gebeurd hetzelfde.
Toen heb ik geprobeerd om via my Vodafone, ziggo te koppelen aan mijn account dan krijgen we dezelfde foutmelding. Ook heeft mijn partner via de chat geprobeerd om de zender te veranderen, dit zouden ze gedaan hebben maar na een week is dit inmiddels niet afgerond.
Ik heb via internet geprobeerd te zoeken naar een oplossing en daarom kwam ik op dit forum en daar stond dat meerdere gebruikers aangaven dat het account van ziggo verwijderd moest worden en het account samen gevoegd moest worden.
ik hoop dat het duidelijk is wat ik beschrijf haha.
vriendelijke groet!