DopeRawr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn ''waterdichte'' Xperia z3 compact heeft water schade.

Een goede dag,
Mijn ''water dichte'' Xperia z3 heeft water schade, wat kan ik hier tegen doen? aangezien ik geen verzekering heb aangesloten omdat de telefoon tog ''water dicht'' is dacht ik gister dat ik wel voor minder dan een minuut onder water zou kunnen zwemmen en kijken hoe dat dat was, echter kwam ik uit het water met de ontdekking dat mijn scherm tottaal niet meer werkt, en de achter kant is gebarsten zonder dat ik maar iets aan geraakt hebt op de achter kant...
Is er een mannier om dit op telossen? of moet ik dan maar een compleet nieuw abbo afsluiten? is het misschien mogelijk om mijn abbo te behouden met een verlenging van 2 jaar met een nieuw toestel? ( Dat ik dan dus wel meer moet betalen vanwege het nieuwe toestel gebeuren)
Mvg,
Vincent.
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Oei, dat is balen. Wat je kunt doen is het volgende. Je kunt het toestel naar de winkel brengen. Vanuit hier gaat het toestel dan het reparatie traject in. Houd er rekening mee dat de kosten voor eigen rekening zijn.
Je kunt zelf een nieuw toestel kopen of als je kunt verlengen dan kan je eventueel verlengen.
Ik raad je niet aan om nog een abonnement af te sluiten want dan ga je betalen voor 2 abonnementen. Beetje zonde van het geld.

Loesrael

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde ervaring zelfs in een vochtige omgeving kan je niet zijn, heel vreemd omdat ik hem juist gekocht heb zodat ik hem ook mee naar het zwembad of strand kan nemen, eigenlijk wil ik een betere afhandeling ik zit bijna in een verhuizing en wil zeker zijn dat hij werkt het duurt 2 dagen als er vocht inzit kunnen jullie Sony daar over navragen omdat dit model juist waterdicht zou zijn, bedankt voor jullie hulp hierbij.
DopeRawr
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En hoeveel aan eigen bijdegragen zal dat ongeveer met zig mee kunnen brengen?
Mvg, Vincent
Anonymous
Niet van toepassing
Dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice Loesrael vanuit hier zal het niet worden opgelost. Vanuit hier kunnen alleen tips and tricks worden medegedeeld door forumleden.
Anonymous
Niet van toepassing
Betreft de kosten kun je bellen met dynalogic : 0900-3962349 (€ 0,45 per minuut). Ik raad je ook aan om de volgende link te bekijken.
https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Je dient wel de stappen te doorlopen om bij de voorwaarden uit te komen.
DopeRawr
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mhm ik heb gebeld met hun, en zij zeggen mij dat dat 300 euro gaat kosten? o.0

Anonymous
Niet van toepassing
Kijk eens wanneer je kunt verlengen.
DopeRawr
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan pas verlengen in oktober 2016 ( dan verloopt mijn contract ) en ik ben al naar een winkel geweest maar zij kunnen helaas niks voor mij betekenen, dus heb ik maar een tweede abbo afgesloten aan gezien ik geen geld heb om een compleet nieuwe telefoon the halen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Balen @DopeRawr! Geen onderwateravonturen voor je nieuwe toestel neem ik aan 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic