Banaaaaantje12

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn vodafone laatst bijgewerkt?

Hoi, als ik in log op mijn Vodafone staat er bijgewerkt tot "tijd". Maar vaak correspondeert die tijd niet met het moment waar op in in log. Is het zo dat de tijd bijgewerkt word naar de tijd dat je voor het laatst gebruik hebt gemaakt van je telefoon?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Banaaaaantje12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

En hier nog een keertje, welkom 🙂
Laatst bijgewerkt betekent eigenlijk het tijdstip waarop je tegoed voor het laatst is bijgewerkt.
Als je niets verbruikt kan het zijn dat dit tijdstip enige tijd geleden is maar iedere keer wanneer er wat data worden verbruikt dan word dit bijgewerkt.

Hopende dat ik je bij deze het antwoord heb kunnen geven.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Banaaaaantje12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

En hier nog een keertje, welkom 🙂
Laatst bijgewerkt betekent eigenlijk het tijdstip waarop je tegoed voor het laatst is bijgewerkt.
Als je niets verbruikt kan het zijn dat dit tijdstip enige tijd geleden is maar iedere keer wanneer er wat data worden verbruikt dan word dit bijgewerkt.

Hopende dat ik je bij deze het antwoord heb kunnen geven.
Banaaaaantje12
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Energieboy ,

thnx! Dus als ik een appje krijg word dat verbruik bijgewerkt? Dus ook als ik zelf niks gestuurd heb?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Juist 😛
Als je zelf niets hebt gedaan zie je misschien een tijd van uren terug en als je net een berichtje hebt gehad dan zie je de tijd van zojuist. Let er wel op, een mobiel gebruikt bijna altijd wel even internet. Dus het uren niet contact hebben met internet heb ik nog nooit meegemaakt 🙂
Banaaaaantje12
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy jaaa, bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic