Hoi @Tmas
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard heel erg vervelend dat je deze ervaring hebt met de klantenservice en dit mag natuurlijk niet. Een excuus mag er niet zijn maar je weet dat Corona veel problemen heeft gegeven bij veel klantenservice bedrijven en jammer genoeg bij VodafoneZiggo ook, is mij opgevallen. Let op, dit is niet goed te praten, maar wel de realiteit.
Het is nu natuurlijk wel aan Vodafone om dit probleem om te pakken, corona of niet, slechte klantenservice van derden (zoals je omschrijft) of niet, en te zorgen dat dit soort dingen niet mag gebeuren. Want Vodafone zet juist wel, naar mijn ervaringen, dingen in een log. Waarom dit nu bij jou niet het geval is en wat er gebeurd is, kan ik natuurlijk niet zien en/of iets over zeggen. Hoe dan ook, het is en blijft vervelend en dit is niet waar Vodafone Klantenservice voor staat. Normaal gezien gaat het altijd goed en komen ze de gemaakte afspraken na.
Hoe en wat er is gebeurd, ik weet het niet, ik ben natuurlijk ook maar een klant bij Vodafone. Maar het beste wat je kan doen is je klacht neerleggen bij Vodafone en dan kunnen ze er naar kijken. Als je via deze webpagina van Vodafone je klacht indient dan komt het op de juiste, interne afdeling van Vodafone, uit en die gaan er mee aan de slag. Stuur voorbeelden mee, als je die hebt, zoals log gegevens.
Wat je zegt, vroeger was dit heel anders, en het moet natuurlijk nu ook goed gaan. Het mag niet zo zijn dat je als tevreden klant nu Vodafone, en Ziggo, wil opzeggen. Alleen dit al zou Vodafone aan het denken moeten zetten en je heel erg serieus moeten nemen met je klacht. Daarom goed dat je het hier hebt geschreven want mensen van Vodafone lezen deze info ook (wel maandag want in het weekend zijn er geen medewerkers van Vodafone online op de community). Maar ik zou toch ook nog de moeite nemen om je verhaal via het klachtenformulier toe te zenden.
Succes en echt super vervelend dat het zo is verlopen. Ik hoop toch dat Vodafone hier iets mee doet en dat je nog klant blijft en tevreden bent.