Tmas

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mijn verlenging is niet goed verwerkt. Wie kan mij helpen?

T

Een tip aan alle vodafone verlengers, pas op! Ik heb in augustus 3 chatgesprekken gevoerd over de verlenging van mijn abonnement ivm de runners deal. De eerste keer was een over schriftelijke overeenkomst op de chat wat "handmatig" geregeld zou worden ivm "systeemissues".

Tip: vermijd de chat, toezeggingen en afspraken worden niet nagekomen. Niet klantvriendelijk en ongeacht een pdf log van de afspraken zal vodafone niets doen om afspraken na te komen omdat chat en telefonie "aparte afdelingen met aparte systemen zouden zijn". Hiernaast wordt er niets bij chatgesprekken gelogd vanuit vodafone systemen dus je hebt er niets aan.

Ook al dien je een klacht in, of neem je telefonisch contact op. Men legt niets vast in je dossier.

Mijn klacht over de verlenging van mijn abbo maar na telefonisch contact besloten om ziggo (zodra het kan) en vodafone op te zeggen en over te stappen. Welgeteld 4 toezeggingen in 4 verschillende momenten werden niet nagekomen. Onbetrouwbaar. Vroeger was dit helaas anders. 

Voor de vorm: wat is de status van mijn verlengingsafspraak?

(Waarschijnlijk antwoord: ondanks uw gesprekafschriften staat er niets in het systeem)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ik zie dat de beloofde aanbieding uiteindelijk alsnog verwerkt is door mijn collega's van de klantenservice. De case is hiermee dan ook naar tevredenheid afgehandeld. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Tmas 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel erg vervelend dat je deze ervaring hebt met de klantenservice en dit mag natuurlijk niet. Een excuus mag er niet zijn maar je weet dat Corona veel problemen heeft gegeven bij veel klantenservice bedrijven en jammer genoeg bij VodafoneZiggo ook, is mij opgevallen. Let op, dit is niet goed te praten, maar wel de realiteit.


Het is nu natuurlijk wel aan Vodafone om dit probleem om te pakken, corona of niet, slechte klantenservice van derden (zoals je omschrijft) of niet, en te zorgen dat dit soort dingen niet mag gebeuren. Want Vodafone zet juist wel, naar mijn ervaringen, dingen in een log. Waarom dit nu bij jou niet het geval is en wat er gebeurd is, kan ik natuurlijk niet zien en/of iets over zeggen. Hoe dan ook, het is en blijft vervelend en dit is niet waar Vodafone Klantenservice voor staat. Normaal gezien gaat het altijd goed en komen ze de gemaakte afspraken na.

Hoe en wat er is gebeurd, ik weet het niet, ik ben natuurlijk ook maar een klant bij Vodafone. Maar het beste wat je kan doen is je klacht neerleggen bij Vodafone en dan kunnen ze er naar kijken. Als je via deze webpagina van Vodafone je klacht indient dan komt het op de juiste, interne afdeling van Vodafone, uit en die gaan er mee aan de slag. Stuur voorbeelden mee, als je die hebt, zoals log gegevens. 

Wat je zegt, vroeger was dit heel anders, en het moet natuurlijk nu ook goed gaan. Het mag niet zo zijn dat je als tevreden klant nu Vodafone, en Ziggo, wil opzeggen. Alleen dit al zou Vodafone aan het denken moeten zetten en je heel erg serieus moeten nemen met je klacht. Daarom goed dat je het hier hebt geschreven want mensen van Vodafone lezen deze info ook (wel maandag want in het weekend zijn er geen medewerkers van Vodafone online op de community). Maar ik zou toch ook nog de moeite nemen om je verhaal via het klachtenformulier toe te zenden.

Succes en echt super vervelend dat het zo is verlopen. Ik hoop toch dat Vodafone hier iets mee doet en dat je nog klant blijft en tevreden bent. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Tmas 
Welkom op de Vodafone Community. 

De reden waarom je hier een kijkje neemt is natuurlijk des te minder. Uiteraard hoor je helemaal geen onbetrouwbaar gevoel over te houden wat betreft de gesprekken met mijn collega's over de verlenging van je abonnement. Wat er allemaal is gebeurd en besproken, dat is voor mij momenteel nog een raadsel. Wil je voor mij de gegevens in je Community profiel aanvullen? Ik weet nu namelijk, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent. Kun je ook concreet toelichten wat er precies met je is besproken en tegen welke deal jij je abonnement had willen verlengen?

Tmas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia Vodafone Logische reactie. Dus jouw voorstel is eigenlijk nogmaals alles te delen vwb de gemaakte afspraken (na dit meermaals gedaan te hebben), zodat jij er naar kan kijken? Heb je een idee wat je hierin zou kunnen betekenen?

Mijn voda contract loopt 12 oktober af en mijn ziggo begin januari. Had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven....

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Niet de hoop opgeven @Tmas 
@Cecilia Vodafone kan je vast heel goed helpen. ??

Tmas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben benieuwd energieboy, ik heb zojuist alles in een privé bericht door gezet naar Cecilia.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Tmas 
Ik heb je privéberichtje ontvangen hoor. Ik kan logischerwijs geen toezeggingen doen, maar ik ga voor je kijken wat ik kan betekenen! Zodra ik meer weet, dan zie je een privéberichtje van mij terug.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Op dit moment loopt het onderzoek nog hierna @Tmas. Je ontvangt een reactie van mijn collega's hierover zodra het opgelost is. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ik zie dat de beloofde aanbieding uiteindelijk alsnog verwerkt is door mijn collega's van de klantenservice. De case is hiermee dan ook naar tevredenheid afgehandeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic