snood

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn telefoon start niet meer op

sinds vannochtend start mijn telefoon niet meer op,
 
Met een volle accu, zag ik dat mijn telefoon vastgelopen was , en alleen het samsung logo liet zien niet reagerende op enige aanraking indrukken van knoppen.
 
toen ik de power knop langer ingedrukt hield ging hij uit, vervolgens wilde ik hem weer aanzetten... helaas lukte die niet meer, het soft resetten dmv de power knop-de home knop- en volume omhoog ingedrukt te houden doet ook niets meer, het verwijderen van de accu en weer terugzetten werkt ook niet.

ik hoop dat u nog een andere oplossing heeft dan het ter reparatie aanbieden van het toestel?
 
Mvgr,
Arno
5 Reacties 5
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Arno,

Ik ben bang dat reparatie nog de enige mogelijkheid is die je hebt, aangezien de reset niet werkt.

babette

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte mevrouw, mijnheer,
bij mij exact hetzelfde probleem.
het gekke is wel altijd dat dit net ophet moment gebeurt wanneer je een nieuw toestel moet uitzoeken. terwijl ik gewoon nog even verder wil met dit toestel.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @babette ,

Dus helemaal niks hielp? home + power knop? Reset?
Wat raar....

Over dat laatste dat lijkt me meer ongeluk :O! Heb het zelf nooit ervaren, je kunt het niet altijd weten van technologie.
babette

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Samsung expert,
Nee dat heb ik allemaal al geprobeerd. Wat nu? Je begrijpt dat ik er best van baal.
groet Babette


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @babette ,

Ik zou dan even met het toestel langs gaan bij en winkel zodat zij het toestel ter reparatie kunnen sturen.
Helaas kan ik niks verder doen zij kunnen het toestel nader bekijken en wat ze misschien nog kunnen doen in de winkel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic