Lindy-pindy1990

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn telefoon is wel aan, maar apps zoals whatsapp, facebook etc laden niet meer.

Rare titel maar goed, mijn iphone 4s doet heel erg raar, Gister toen ik whatsapp wilde openen, sloeg hij meteen weer af, en werd de app helemaal afgesloten, na de update geinstalleerd te hebben deed hij het weer. Tot aan vanmiddag, ik kreeg een appje, en weer hetzelfde, als ik de app open, dan blijft er een wit beeld staan, en laad hij niet verder. Als ik hem dan uit wil doen en ik druk op een ander icoontje, gaat hij weer naar de laatst geopende app. heel erg vervelend, maar het werd nog vervelender, toen facebook niet meer ging werken. Ik kan ook geen andere apps meer downloaden. Software update kan ik ook niet doen, omdat de telefoon niet verder laad. Toen bleef ik hetzelfde beeld houden bij berichten, mail, en foto's. Wat moet ik doen? HELP ps. ik hoop dat het een beetje te begrijpen is. Groetjes Lindy
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Lindy-pindy1990,

Wat jammer dat je Apps nu niet meer werken. Heb je onlangs al een back-up van je telefoon gemaakt? Zet in dat geval deze back-up terug om te zien of dit het probleem oplost. Mocht je nog nooit een back-up hebben gemaakt, dan kun je dit alsnog proberen en daarna je telefoon helemaal herstellen. Je kunt dit het beste van iTunes doen, in dat geval wordt de (laatste) software helemaal opnieuw ingeladen op je telefoon. Op deze site kun je de instructies hierover terugvinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic